تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

جزئیات سوختن ٢ کودک در حادثه حریق وانت در محور آرادان – سرخه + تصاویر

  • کد خبر : 141117
  • 18 خرداد 1395 - 8:36
جزئیات سوختن ٢ کودک در حادثه حریق وانت در محور آرادان – سرخه + تصاویر

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات سوختن ٢ کودک در حادثه حریق یک دستگاه وانت آریسان در محور آرادان – سرخه استان سمنان را تشریح کرد.

به گزارش «کمال مهر»؛؛ سرهنگ جهانی در خصوص این حادثه گفت: حوالی ساعت یک بامداد دوشنبه در کیلومتر ۴۹ محور آرادان – سرخه استان سمنان یک دستگاه وانت آریسان مدل ۹۴ چرخ عقب سمت راستش به دلیل شکستگی پلوس در می‌رود.

وی افزود: در پی این حادثه بخش زیرین خودرو شامل فنر و کرپی با آسفالت برخورد می‌کند و و پس از ۴۰ متر کشیدگی بر روی آسفالت و ایجاد اصطکاک و جرقه‌های متعدد سرانجام باک خودرو دچار حریق شده و در مدت کوتاهی منفجر می‌شود و خودرو در آتش به طور کامل می‌سوزد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که وانت مذکور پس از تولید توسط خریدار مسقف شده بود، افزود: این حادثه در حالی رخ می‌دهد که راننده و همسرش در جلو وانت و پسر ۵ ساله و دختر ۳ ساله‌شان در بخش عقب وانت نشسته بودند. متاسفانه شدت حریق این حادثه به حدی بوده است که راننده و همسرش موفق به نجات فرزندانشان نمی‌شوند و هر دو آنها در داخل کابین وانت زنده می‌سوزند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که تیمی از کارشناسان پلیس‌راه سمنان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند خاطرنشان کرد: بزودی با نهایی شدن گزارش کارشناسان پلیس‌راه استان مراتب جهت طی مراحل قانونی به مراجع انتظامی و قضایی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=141117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x