تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

وصیت نامه دست نویس شهید مدافع حرم سید سجاد حسینی + عکس

  • کد خبر : 139717
  • 10 خرداد 1395 - 9:51
وصیت نامه دست نویس شهید مدافع حرم سید سجاد حسینی + عکس

وصیت نامه دست نوشته شهید مدافع حرم سید سجاد حسینی + متن آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

 

به گزارش «کمال مهر»؛؛ به نقل از نوانا، وصیت نامه دست نوشته شهید مدافع حرم سید سجاد حسینی و متن آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

‌ فرمانده عزیزم حاج آقا نصر، اگرچه فرصتی ندارم و اگرمجالی درآن دنیا برایم پیش آمد و با شهدا محشور شدم بدان که برایت دعا می کنم و ازخداوند عاقبت به خیری برایت می خواهم و از شما همکاران و عزیزانم و مخصوصا سربازان امام زمان (عج) خواستار حلالیت هستم.
برادرکوچک شما سیدسجاد

پدر و مادر عزیزم چه بگویم

حلالم کنید.

پدرم اگرچه برای سربلندی اسلام و نظام جمهوری اسلامی قسمتی از سلامتی خود را هدیه کردی و هم اکنون فرزندت را از شما می خواهم و ملتسمانه خوستارم که همسر و فرزندم را هیچگاه تنها نگذاری و پشتیبان آنها باشی و نگذاری لحظه ای تنها بمانند و اگرچه مال و سرمایه دنیا به کسی وفا نکرده است تمام سرمایه ام تقدیم همسر و فرزند عزیزم گردد و پدر نگذار حقشان پایمال شود و مادرعزیزم گرچه درد دنیا را تا این لحظه زیاد کشیدی امیدوار هستم تا ابد کنار پدرم به خیر و خوشی زندگی کنی و زندگی خوبی را برای همسر و فرزندم و برادرانم و خواهرم ایجاد نمایید.
سیدسجاد

در پایان از همسرعزیزم می خواهم مرا حلال کند و از فرزند عزیز وعزیزتر از جانم می خواهم اولا مرا حلال کند دوم فردی پاک و مفید برای جامعه باشد و هرگز مادرش را تنها نگذارد. همسرم و فرزندم اگرچه موقعیتی پیش نیامد تا بتوانم درخدمتتان باشم و بتوانم حق پدری و همسری داشته باشم اما ازخداوند در این لحظه می خواهم که همیشه پشتیبان و یاورتان باشد و مشکلات و سختی های دنیا برایتان آسان شود و اکنون همسرعزیزم اگرچه نمیتوانم درد دلم را بگویم و گرچه بغض یتیمیت تا ابد در گلویم هست وگرچه بادعای پدرعزیزمان که در راه اسلام به شهادت رسید عاقبت به خیر می شوید. ان شالله خواستار این هستم که حافظ دین و قرآن و همیشه دعاگوی رهبرعزیزمان باشید.کوچک وخاک پای شما سیدسجاد

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=139717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x