تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

زندگی مخفیانه خاله کیم جونگ اون در نیویورک پس از فرار از کره شمالی

  • کد خبر : 139426
  • 09 خرداد 1395 - 8:58
زندگی مخفیانه خاله کیم جونگ اون در نیویورک پس از فرار از کره شمالی

روزنامه واشینگتن پست مدعی شد خاله رهبر کره شمالی پس از فرار از کره شمالی در سال ۱۹۹۸، یک خشکشویی را در نیویورک اداره می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک روزنامه آمریکایی روز جمعه نوشت خاله رهبر کره شمالی به صورت ناشناس در نیویورک سکونت دارد و پس از فرار از کره شمالی در سال ۱۹۹۸ یک خشکشویی را در این شهر اداره می کند.

روزنامه واشینگتن پست ادعا کرد کو یونگ سوک که به همراه ری گانگ همسر و سه فرزندش با نام های مستعار در نیویورک سکونت دارد خواهر کو یونگ هویی یکی از همسران کیم جونگ ایل رهبر سابق کره شمالی و مادر کیم جونگ اون رهبر کنونی این کشور است.
این زوج که از افراد نزدیک به حکومت کره شمالی بودند به سوئیس فرستاده شدند تا از اعضای خاندان حاکم از جمله کیم جونگ اون که در این کشور مشغول تحصیل بودند، مراقبت کنند.
کو یونگ سوک درباره کیم جونگ اون می‌گوید: «وی فردی دردسرساز نبود، اما آستانه تحمل پایینی داشت و در مقابل گوشزدهای مادرش به جای جواب دادن به شیوه های دیگر همچون اعتصاب غذا واکنش نشان می داد. »
وی افزود: کیم سال ۱۹۸۴ به دنیا آمد و این بدان معناست که وی هنگامیکه قدرت را از پدرش کیم جونگ ایل در سال ۲۰۱۱ تحویل گرفت ۲۷ سال داشت و بر خلاف تصورات ۳۳ یا ۳۴ ساله نبود.
کو یونگ سوک می گوید: «کیم و پسر من همبازی بودند و بستکبال ورزش مورد علاقه کیم بود. وی از سال ۱۹۹۲ می دانست که رهبر کره شمالی خواهد شد و نشانه های آن زمانی آشکار شد که وی در سن هشت سالگی اونیفورم یک ژنرال را بر تن کرد و مقامات بلندپایه نظامی کشور به وی احترام می گذاشتند.»
در ادامه این گزارش آمده است: علت فرار کو یونگ سوک به آمریکا مشخص نیست و وی به همراه همسرش از طریق سفارت آمریکا در برن سوئیس وارد آمریکا شدند.
آنها پس از ماه ها بازجویی در نهایت در نیویورک ساکن شدند و زندگی جدیدی را با نام های مستعار آغاز کردند و با حمایت مالی سیا مشغول به کار شدند.
کو یونگ سوک می گوید: «دوستانم مرا بسیار خوشبخت می دانند و فرزندانم در آمریکا به دانشگاه رفته و مشغول به کار شده اند.»
به رغم اینکه این زوج همچنان با سیا همکاری دارند ، همسر کو تاکید دارد هیچیک از اسرار و اطلاعات را فاش نکرده اند.
همسر کو می گوید : « آنها (سیا) گمان می کردند ما باید حامل برخی اطلاعات باشیم، اما ما هیچ اطلاعاتی نداشتیم و تنها به دنبال مراقبت از فرزندان و کمک به تحصیل آنها بودیم. »
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=139426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x