تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پنجم خرداد؛ خط بطلانی بر “افسانه شکست ناپذیری “یک اشغالگر

  • کد خبر : 138908
  • 05 خرداد 1395 - 9:21
پنجم خرداد؛ خط بطلانی بر “افسانه شکست ناپذیری “یک اشغالگر

پنجم خرداد، ارتش غاصب صهیونیست پس از ۲۲ سال اشغال، ناگزیر به یک عقب‌نشینی تحقیر آمیز شد.

به گزارش  گروه سیاسی«کمال مهر»؛پنجم خرداد مصادف با ۲۵ می سال ۲۰۰۰، ارتش غاصب اسرائیل پس از ۲۲ سال اشغال، از ایالت‌های جنوب لبنان ناگزیر به یک عقب‌نشینی تحقیر آمیز شد. این عقب‌نشینی به دلیل حملات سخت از سوی محور مقاومت اسلامی لبنان؛ حزب الله صورت گرفت. سازمان ملل عقب‌نشینی کامل را تایید کرد. در حالی که مناطقی به نام مزارع شبعا که به سه بخش فلسطینی، سوریه‌ای و لبنانی تقسیم می‌شوند هم‌چنان در اشغال دولت صهیونیستی می‌باشد. آری روایت پنجم خرداد   خط بطلانی است بر افسانه شکست ناپذیری رژیم اشغالگر قدس.
پنچم خرداد؛ خط بطلانی بر
پنجم خرداد؛ خط بطلانی بر
آخرین عملیات حزب الله لبنان که منجر به اخراج رژیم اشغالگر قدس از خاک کشور لبنان شد «عرمتا» نام دارد. با اجرای این عملیات که در نوع خود بی‌نظیر بود ، تل آویو به‌این نتیجه رسید که پس از این حضور در خاک لبنان غیر ممکن است. این عقب‌نشینی از نیمه‌ی شب آغاز شد و کاملا ناگهانی صورت گرفت؛ جالب اینجاست که، بسیاری عدوات جنگی سنگین و غیر سنگین اسرائیل در خاک لبنان به جا ماند. از این باید این عقب نشینی را یک شکست مفتضحانه برای دولت خود ساخته اسراییل قلمداد نمود و بهتر آنکه  واژه فرار بر قرار را، نامی زیبنده برای این شکست مضحک در نظر گرفت.
در طول این فرار رو به عقب رژیم کودک کش صهیونیستی؛ به پیشنهاد (شهید)عماد مغنیه معاون جهادی حزب الله لبنان ، مجاهدان حزب الله سربازان اشغال‌گر را تا پشت مرزها تعقیب کردند و بر سرشکستی اسرائیل از این حرکت خفّت‌بار افزودند.
گفتنی است این عقب نشینی بدون هیچ پیش‌شرط و توافقی با دولت لبنان صورت گرفت. از آغاز روز نکبت(زمان تأسیس اسرائیل) تا ۲۵ می ۲۰۰۰، این اوّلین عقب‌نشینی اسرائیل از سرزمینهای غصب کرده خویش است.
نقش بی بدیل عماد مغنیه در عملیات پیروزمندانه حزب الله
پنچم خرداد؛ خط بطلانی بر
چند روز قبل از آزادسازی مناطق اشغالی جنوب لبنان در ۲۵ می شهید عماد مغنیه شخصا بر عملیات نفوذ به پایگاه «عرمتی» در منطقه جزین و پاکسازی آن نظارت و در آن شرکت کرد. ارتش اسرائیل غاصب تصمیم داشت از منطقه عقب‌نشینی کند، ولی نیروهای مزدور آنتوان لحد را به عنوان جانشینان خود در منطقه باقی بگذارد.
 بدین جهت این عملیات از اهمیت خاصی برخوردار بود. حاج عماد با توجه به اهمیت خاص این عملیات، دو ابتکار عمل را در این عملیات بکار برد. اول اینکه در این عملیات برای اولین بار از یک ماشین باری ضد گلوله که حامل سه تن مواد منفجره است، استفاده کرد تا بتواند استحکامات نفوذناپذیر این پایگاه را در هم بریزد و دوم اینکه برای اولین بار در تاریخ مقاومت در این عملیات از بمباران تانک تی ۵۴ روسی استفاده شد که این پایگاه را با ده‌ها خمپاره هدف قرار داد.
پنجم خرداد؛ خط بطلانی بر
 بعد از عملیات عرمتی ما شاهد عملیات ویژه دیگری در پایگاه بیاضه به عنوان منطقه‌ای کاملا مسلط بر شهر صور بودیم. به دنبال این عملیات‌ها بود که مزدوران لحد نتوانستند استقرار و آرامش خود را در منطقه حفظ کنند و در نتیجه تمام تشکیلات مزدوران لحدی که قرار بود جانشین نیروهای اسرائیلی در منطقه شده و جنگ را لبنانیزه کنند، به یک باره فرو ریخت.
 خروج تانک مرکاوا از محاسبات نظامی منطقه، تحمیل خسارت‌های روحی و روانی در تشکیلات مزدوران لحد، ناکارآئی نیروی هوایی ارتش اسرائیل در چنین اقدامات مردمی باعث شد این پیروزی محقق شود.
جالب است بدانیم، شهید سیّد عبّاس موسوی دبیرکلّ شهید حزب الله لبنان ، چندین سال پیش از این واقعه نوید آن را به مجاهدان و ملّت پایدار و سلحشور لبنان داده بود.
ضرورت عقب‌نشینی بی‌قید و شرط اسرائیل از جنوب لبنان
حضرت آیت‌‌الله خامنه‌‌ای، در دیدار سید حسن نصرالله و هیأت همراه، با تأکید بر عدم توقف مبارزه با اسرائیل تا خروج کامل از زمینهای غصب شده، تبلیغات وسیع و فعالیتهای سیاسی دولت غاصب فلسطین و همپیمانانش را به منظور انکار ملت فلسطین و خاموش کردن مقاومت آنان دانستند و بر ادامه مبارزه تا پیروزی کامل، تأکید کردند.
ولی امر مسلمین با اشاره به ضرورت عقب‌نشینی بی‌قید و شرط اسرائیل و تخلیه جنوب لبنان فرمودند: فلسطینیها یک روزی نشستند تا اسرائیلیها مسلط شدند، اما نسل دیگری پیدا شد که با نام اسلام، شروع به مبارزه کرد و مقاومت فلسطین آغاز شد. سعی اسرائیلیها بر این است که این مقاومت را خاموش کنند. دیدار سید حسن نصرالله با رهبر انقلاب (۱۳۷۸/۰۷/۲۰)
رفتار شجاعانه‌ متکی بر ایمان، صراط مستقیم به سوی آزادی و استقلال
پنچم خرداد؛ خط بطلانی بر
اینک ملتهای‌ عرب‌ و مسلمان‌ برای‌ نخستین‌ بار شاهد عقب‌ نشینی‌ خفت‌بار و از سر ناچاری‌ غاصبان‌ صهیونیست‌ از سرزمینی‌ هستند که‌ سالها آن‌ را ملک طلق‌ خود پنداشته‌ و هرگونه‌ گفت‌وگو درباره‌ آن‌ را رد می‌کردند. این‌ حادثه‌ عظیم‌، منشاء مقایسه‌ای‌ به‌ یاد ماندنی‌ میان‌ دوگونه‌ رفتار با دولت‌ خشن‌ و زورگوی‌ صهیونیست‌ و حامیان‌ بی‌انصاف‌ آن‌ است‌: رفتاری‌ از سر شجاعت‌ و عدالت‌خواهی‌ و متکی‌ بر فداکاری‌ مؤمنانه‌ جوانان‌، و رفتاری‌ از سر تسلیم‌ و گریز و متکی‌ بر تصمیم‌ مستکبران‌.
پیروزی‌ مقاومت‌ اسلامی‌ و سازمان‌ حزب‌ الله‌ سرافراز لبنان‌ و موفقیت‌ افتخارآمیزی‌ که‌ برای‌ ملت‌ خود آفریدند، به‌ همه‌ می‌آموزد که‌ صراط مستقیم‌ به‌ سوی‌ آزادی‌ و استقلال‌، جز رفتار شجاعانه‌ و عدالت‌خواهانه‌ و متکی‌ بر ایمان‌ و آگاهی‌ جوانان‌ حق‌طلب‌ نیست‌.
پنچم خرداد؛ خط بطلانی بر
اکنون‌ همه‌ معادلات‌ سیاسی‌ و محاسبات‌ مادی‌، مقهور فداکاری‌ جوانان‌ مؤمن‌ و مخلص‌ شد که‌ آرایشهای‌ فریبنده‌ ارتش‌ غاصب‌ صهیونیست‌ و قضاوتهای‌ عجولانه‌ درباره‌ شکست‌ناپذیری‌ آن‌ را به‌ چیزی‌ نگرفته‌ و نیروی‌ فداکاری‌ و ایثاری‌ را که‌ آیات‌ باهره‌‌ی اسلام‌ و قرآن‌ در ذهن‌ و دل‌ آنان‌ پدید آورده‌ بود به‌ درستی‌ ارج‌ نهادند. به‌ وعده‌ الهی‌ اطمینان‌ یافتند و جانهای‌ پاک خود را به‌ میدان‌ بردند.بخشی از پیام تبریک به ملت، دولت و حزب‌الله لبنان به مناسبت پیروزی‌ بر رژیم صهیونیستی( ۷۹/۳/۴)
پدیده‌ی حزب‌الله، یک صنع الهی است
پنچم خرداد؛ خط بطلانی بر
حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ در دیدار با حجت‌الاسلام‌ آقای‌ سید حسن‌ نصرالله‌، ضمن‌ تبریک‌ پیروزیهای‌ ماندگار و بزرگ‌ مردم‌ و مقاومت‌ اسلامی‌ لبنان‌ در مقابل‌ رژیم‌ صهیونیستی‌ خاطرنشان‌ کردند: این‌ پیروزی‌ تحقق‌ وعده‌ الهی‌ در نصرت‌ کسانی‌ که‌ خداوند را یاری‌ دهند بود.
ایشان این‌ پیروزی‌ درخشان‌ را نتیجه‌ ایثار و فداکاری‌ رزمندگان‌ مقاومت‌ اسلامی‌ و مردم‌ لبنان‌ و شهدای‌ گرانقدر مقاومت‌ از جمله‌ سید عباس‌ موسوی‌ دبیرکل‌ شهید حزب‌ الله‌ دانستند و تصریح‌ کردند: پدیده‌ حزب‌ الله‌ لبنان‌ در منطقه‌ و در نزدیکی‌ دولت‌ غاصب‌ صهیونیستی‌ یک‌ صنع‌ الهی‌ است‌ که‌ توانست‌ دشمنی‌ را که‌ سالها شکست‌ناپذیری‌ او تبلیغ‌ و القاء شده‌ بود، به‌ زانو درآورد و او را مجبور به‌ فرار کند.
رهبر معظم‌ انقلاب‌ با تأکید بر این‌ که‌ آزادی‌ سرزمین‌ اشغالی‌ فلسطین‌ محور اصلی‌ مبارزه‌ با رژیم‌ صهیونیستی‌ است‌ افزودند: پیروزیهای‌ اخیر در جنوب‌ لبنان‌، زمینه‌ را برای‌ گرایش‌ هر چه‌ بیشتر نسل‌ جدید فلسطین‌ به‌ مبارزه‌ و جهاد با رژیم‌ اشغالگر قدس‌ بیشتر کرده‌ است‌.
فلسطین، همانند جنوب لبنان، آزاد خواهد شد
پنچم خرداد؛ خط بطلانی بر
روزی که رژیم صهیونیستی وارد جنوب لبنان شد و این منطقه را اشغال کرد، به قصد این نیامد که یک روز از این‌جا بیرون برود. احتیاطا تا بیروت هم آمدند و خودشان را به بیروت هم رساندند؛ منتها نمی‌خواستند آن قسمتها را نگه‌دارند. تصمیم قطعی رژیم صهیونیستی این بود که بخش جنوب لبنان را نگه‌دارد و جزو پیکره قلمرو غصبی خودش قرار دهد…. در مقابلشان چه بود؟
در مقابلشان نیروی مردمی تهیدست بدون هیچ‌گونه تجهیزات در لبنان بود؛ یعنی نیروی حزب‌الله، نیروی مقاومت مسلمانان، نیروی آحاد مردمی که بمبارانهای روزمرّه رژیم صهیونیستی را تحمّل کردند. سالها طول کشید، اما نتیجه به پیروزی نیروی انسانی‌ای که متّکی به ایمان و اراده بود، تمام شد. یک‌بار دیگر آن تصویری که قدرتهای استکباری می‌خواستند از آرایش عوامل اثرگذار به ذهنها القاء کنند، باطل شد و معلوم گردید که نخیر؛ این‌طور نیست که هرکس سلاح و قدرت نظامی دارد، هرکس قدرت تبلیغات بین‌المللی و جهانی دارد، لزوماً موفق خواهد شد.
اگر در دو، سه سالی قبل، به آحاد مردم و به خود صهیونیستها و پشتیبانانشان گفته می‌شد که همین جوانان مؤمن حزب‌الله در لبنان بر شما صهیونیستها پیروز خواهند شد، شما را از این‌جا بیرون خواهند کرد، سرزمین خودشان را از شما به‌زور پس خواهند گرفت، کسی باور نمی‌کرد؛ اما همین مطلبی که باور نمی‌شد، اتفاق افتاد!
پنچم خرداد؛ خط بطلانی بر
همچنان که بعد از بیست و دو سال جنوب لبنان برگشت، بعد از گذشت چندین سال ممکن است بخشهایی از فلسطین اشغالی و در نهایت همه فلسطین اشغالی به مردم فلسطین برگردد. امروز عدّه‌ای این را بسیار بعید می‌بینند؛ دیروز هم عدّه‌ای آزاد شدن جنوب لبنان را بعید و محال می‌دانستند؛ اما شد! بیانات در مطهر امام خمینی(ره) ۱۳۷۹/۰۳/۱۴
محورهای مهم سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت سالروز آزاد سازی جنوب لبنان
پنچم خرداد؛ خط بطلانی بر
نصرالله با اشاره به پیروزی مقاومت و بیرون راندن صهیونیست‌ها از جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ این پیروزی را آغازگر دیگر پیروزی‌های مقاومت در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی و حامی آن، آمریکا در عراق، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی دانست.
وی با بیان این که تجربه مقاومت در سال ۲۰۰۰ برخاسته از ارزش‌های اسلامی است، گفت: پیامدهای این پیروزی همچنان ادامه دارد؛ هم برای ما و هم برای رژیم صهیونیستی و ما می‌توانیم پیروزی ۲۵ مه سال ۲۰۰۰ را بسترساز پیروزی‌های مختلف بدانیم. این پیروزی را باید پیروزی لبنان، عرب‌ها و همه مسلمانان دانست و نباید آن را پیروزی دسته یا گروه یا حتی کشوری خاص دانست بلکه این پیروزی به معنای پایان طرح صهیونیستی آمریکایی برای سلطه بر مقدسات و منافع منطقه دانست.
وی افزود: مهم‌ترین دستاورد این پیروزی، نابودی طرح ایجاد اسرائیل بزرگ است. پیامدهای این پیروزی همچنان در دو طرف جبهه یعنی لبنان و فلسطین و امت ما از یک طرف و دشمن از طرف دیگر ادامه دارد.
سید حسن نصرالله اظهار کرد: متأسفانه امروزه سعی می‌شود تا اسلام به گروه‌ها و تفکرات افراطی و قتل و کشتار و ویرانی عبادتگاه‌ها و صدور احکام اعدام دیگران به دلیل اختلافات سیاسی، مرتبط دانسته شود. این کار جنایت در حق اسلام و خیانت از سوی کسانی است که دست به چنین کاری می‌زنند.
وی تأکید کرد: ما به معادله طلایی ارتش، مردم و مقاومت پایبندیم و کاری نداریم که این موضوع در بیانیه وزارتی نوشته شود یا نشود. البته طبیعتا مضمون این معادله در بیانیه وزارتی محفوظ است.
پنچم خرداد؛ خط بطلانی بر
دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: مهم آن است که لبنان بتواند از خود دفاع کند. ما از تحول و ارتقای توانایی‌های مادی و نظامی ارتش حمایت می‌کنیم و حساسیتی درباره این مسأله نداریم. تأکید می‌کنم که مقاومت با توجه به همه رویدادهای منطقه، از توانایی دفاعی خود در مقابل دشمن محافظت می‌کند.
سید حسن نصرالله گفت: باید به پرونده‌های باقی‌مانده درباره لبنان از جمله منازعه با رژیم اسرائیل اهمیت دهیم که شامل مزارع شبعا، تپه‌های کفر شوبا و بخش لبنانی غجر، پرونده نیروهای مقاومت، شهروندان، یا اسرا و تجاوزات هوایی، دریایی و زمینی است.
وی گفت: مهم‌ترین دستاوردی که پیروزی سال ۲۰۰۰ علیه رژیم صهیونیستی داشت این بود که ایمان به پیروزی‌های آتی را در دلمان تقویت کرد و باعث ادامه این پیروزی‌ها در لبنان، غزه، عراق و دیگر مناطق مسلمان‌نشین بود.
سیدحسن نصرالله با اشاره به توان پاسخگویی مقاومت علیه هرگونه تجاوزگری رژیم صهیونیستی گفت: باید همگان بدانند که مقاومت می‌تواند به هرگونه تحرک دشمنان پاسخ دهد و همواره در حال افزایش توانمندی‌های نظامی خود است و در این راه از دوستان خود از جمله سوریه و ایران کمک می‌گیرد.
یک سوال مهم! چرا حزب الله لبنان توانست بر یک ارتش تماما مسلح پیروز شود و چراپیروزی حزب الله سرآغاز پیروزی های دیگر و افول رژیم صهیونیستی شد؟
پنچم خرداد؛ خط بطلانی بر
اشغال جنوب لبنان توسط رژیم نامشروع اسرائیل به عملیات لیتانی در ماه مارس ۱۹۷۸ میلادی بازمی گشت. درآن زمان ۲۵۰۰۰ سرباز اسرائیلی تا بن دندان مسلح به خاک لبنان یورش برده و پایگاه های مبارزان فلسطینی در لبنان را تخریب کردند ، سازمان ملل متحد با تصویب قطعنامه ۴۲۵ از اسرائیل خواست هر چه زودتر خاک لبنان را تخلیه کند و یک نیروی پاسدار صلح را در خاک لبنان مستقر کرد.
اسرائیل بار دیگر در سال ۱۹۸۲ میلادی به لبنان حمله کرد و این کشور را اشغال نمود ، اما به دلیل مقاومت گروه های شیعه و جنبش مقاومت حزب الله ناگزیر شد از خاک لبنان عقب نشینی کند.اما نیروهای اسرائیلی منطقه ای به وسعت ۸۵۰ کیلومترمربع از جنوب لبنان را به عنوان منطقه امنیتی در اشغال خود نگه داشتند و برای حفاظت از این منطقه یک ارتش دست نشانده و مزدور موسوم به ارتش جنوب لبنان را ایجاد کردند.اما در جریان سالها ، فشار مبارزان حزب الله بیشتر و بیشتر شد و اسرائیل ناگزیر بود بهای سنگینی را برای اشغال جنوب لبنان بپردازد.
پس از انتخاب ایهود باراک به نخست وزیری اسرائیل ، او درک کرد به دلیل فشار فزاینده مبارزان حزب الله شرایط دیگر برای نیروهای اسرائیلی درجنوب لبنان غیرقابل تحمل شده است ، بنابراین دستور عقب نشینی اجباری ارتش جنایتکار اسرائیل از جنوب لبنان را صادر کرد.
به این ترتیب ، در روز ۲۳ مه سال ۲۰۰۰ میلادی ارتش اسرائیل پس از ۲۲ سال اشغالگری ناگزیر شد به دلیل فشار فزاینده مبارزان حزب الله از جنوب لبنان با خفت عقب نشینی کند. لشکر دست نشانده جنوب لبنان منحل شد و اغلب افراد آن به اراضی اشغالی قدس گریختند.
تحلیلی بر  یک رخداد شگرف
پنچم خرداد؛ خط بطلانی بر
بازخوانی وقایع آن روزها در سال ۲۰۰۰ میلادی نشان می دهد بخش کثیری ازنیروهای عرب پس از سالها مبارزه و کمتر نتیجه گرفتن به دلیل خیانت های داخلی گروه های خود به این نتیجه رسیده بودند که تنها راه باقی مانده برای آنها سازش و کنار آمدن با اسرائیل است و اگر بخواهند با اسرائیل همچنان مبارزه کنند هیچگاه نمی توانند به نتیجه مطلوب برسند و بهترین راه برای آنان سازش است!!
اما پیروزی غافلگیر کننده حزب الله لبنان نشان داد که به هیچ عنوان این تحلیل صحیح نیست و اگر بتوان نیروهای مخلص و همفکر را کنار یکدیگر جمع کرد و آنها را تربیت درست نمود،می توان در میان مدت بر یک ارتش کاملا مسلح پیروز شد و آنها را شکست داد و همین پیروزی را سر آغاز پیروزی های دیگر کرد.
پنجم خرداد؛ خط بطلانی بر
پنجم خرداد؛ خط بطلانی بر
 پیروزی غافلگیر کننده حزب الله لبنان کاملا صفحه بازی در منطقه را تغییر داد و شرایط به نحوی عوض شد که بسیاری از نیروهای فلسطینی نیز امیدوار شدند و فشارها بر اسرائیل افزایش یافت.همزمان با پیروزی لبنان افول اسرائیل نیز آغاز شد و به همین خاطر بود که در زمان آریل شارون موافقت با باز پس دادن غزه و آزاد سازی آن اعلام شد،نرخ گسترش شهرک سازی ها کند شد و انتقادات گسترده نسبت به آینده حیات اسرائیل داخل خود سرزمین های اشغالی نیز آغاز شد.
در واقع سیر تحولات سیاسی در خاورمیانه با محوریت جریان مقاومت را به دو بخش می توان تقسیم کرد.پیش از سال ۲۰۰۰ میلادی و پس از آن،گروه هایی که موافق جریان مقاومت بودند پس از سال ۲۰۰۰ استدلال و سخنانشان مقبولیت و معقولیت بیشتری را در نزد جوامع مسلمان و عرب نشان داد و بر عکس گروه های سازشکار که حتی مبارزین قدیمی همانند یاسر عرفات نیز در آن جای می گرفتند روز به روز با کاهش محبوبیت و معقولیت در میان جوامع مسلمان و عرب مواجه شدند و این دقیقا برا خلاف مسیری بود که پیش از سال ۲۰۰۰ میلادی وجود داشت.
پنچم خرداد؛ خط بطلانی بر
تز مقاومت و تز سازشکاری تزهایی هستند که در ۶۰ سال اخیر همواره طرفداران و مخالفین سر سختی داشته است اما شاید هیچگاه به مانند امروز تز سازشکاری در حاشیه نبوده باشد و مورد انتقاد قرار نگرفته باشد و بالعکس تز مقاومت تا به این حد محبوب نبوده باشد و تمامی اینها به یک دلیل واضح بیشتر نبوده است و آن اثبات در عرصه عمل بوده است. یقینا پیروزی حزب الله لبنان در سال ۲۰۰۰ سر آغاز این تغییر و تحولات بوده است و امید می رود با گذشت زمان شاهد پیروزی آرمان آزاد سازی قدس عزیز و شکست رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن در منطقه باشیم و این یقینا خیلی دور نیست.
مخاطبان ارجمند، امروز همچنان صدای تنفس دیو صهیونیسم در اتمسفر دنیای اسلام به گوش می رسد و به هر خس وخاشاک و علف هرزی چنگ می اندازد تا از تشکیل و پایداری  امت واحده اسلامی  ممانعت بعمل آورد. امت واحده؛ این همان مدینه فاضله ای  است که در گذشته رسول گرامی اسلام و در عصر حاضر پیر جماران خمینی کبیر از ان سخن به میان آورده اند. امروز هر اندازه بادکنک عمر دولت جعلی اسرائیل در معرض ترکیدن قرار می گیرد،صهیونیسم بین الملل خاکریزهای جدیدی را بمنظور جلوگیری از نابودی خویش تاسیس می کند.
پنجم خرداد؛ خط بطلانی بر
اکنون گرگهای درنده اسرائیل در پوستین وارونه داعش تشنه قلبهای ما مسلمانان است. قلبهایی که به حب علی و اولاد علی می تبد و تا مادامی که صدای تپش قلب محبان خاندان رسول الله گوش نواز دلهای ناآرام حرمین است، صدای خرناس دیو سیاه اسرائیل در فضای حرم فرزندان محمد شنیده نخواهد شد. بله سربازان مزدور اسرائیل در محوری دیگر با مجاهدان حزب الله در ستیزند. مجاهدانی که متاثر از مکتب جنگهای ۳۳ روزه و ۲۲ روزه در لبنان به مثابه یک ققنوس در برابر دشمن زبون صف آرایی می کنند. ققنوس هر آینه در حال زایشی دیگرو آفتاب دولت صهیون رو به غروب!
پنجم خرداد؛ خط بطلانی بر
در حال حاضر حزب الله لبنان به لطف نصرت الهی آنچنان هیمنه ای برهم زند که گرگهای داعش زوزه کشان از فلوجه و الانبار  و به یاری خدا از خان طومان و…پا به فرار گذاشته اند واین واقعیت موجود محور مقاومت ویکی از ارکان اصلی آن حزب الله لبنان است. نیرویی که مرزهای مقاومت صرف در لبنان را در نوردیده چنانچه هر جا نام شوم اسرائیل نوزادکش شنیده می شود، حزب الله در آن پهنه سایه گسترانیده است و چه نیک گفت رهبر معظم انقلاب؛شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید.

محمدرضا شجاعیان

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=138908

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x