تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

تقسیم کار تولیت آستان قدس با پیرمرد قیرگونی کار!+عکس

  • کد خبر : 138821
  • 04 خرداد 1395 - 19:20
تقسیم کار تولیت آستان قدس با پیرمرد قیرگونی کار!+عکس

پیرمرد می گوید: چهار فرزند دارم نمی توانم خرج ازدواج آنهارا بدهم حاج آقای رییسی شروع به شوخی کردن با پیرمرد می کند دلش که شاد شد تفاهمنامه ای هم منعقد می شود .حاج آقای رییسی با پیرمرد تقسیم کار می کند نصف نصف دو نفر با من دو نفر با همت شما.

به گزارش «کمال مهر»؛محمدامین توکلی زاده، مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی، در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی در مطلبی با عنوان «مردم عائله ما هستند» نوشت: پیرمرد کارش انجام قیرگونی است با عشق وعلاقه کار می کند همراه با فرزندانش که همگی مجرد هستند .نگاه همه خانواده به گنبد طلای امام مهربان است امید پیر مرد عنایت امام است.

جلو می آید ساده وصمیمی می گوید حاج آقا سلام.

حاج آقای رییس هم گوی سالهاست او را می شناسد مردی از اهالی خراسان که عشقش نوکری امام رئوف است ونان از در همین خانه بر سر سفره ساده خویش می برد.

می گوید چهار فرزند دارم نمی توانم خرج ازدواج آنهارا بدهم حاج آقای رییسی شروع به شوخی کردن با پیرمرد می کند دلش که شاد شد تفهمنامه ای هم منعقد می شود .حاج آقای رییسی با پیرمرد تقسیم کار می کند نصف نصف دو نفر با من دو نفر با همت شما .حسم به من می گوید شادتر از همه ما ها امام است ،امامی که همه ما بر سر سفره او نشسته ایم.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000493/nf00493295-1.jpg

پیرمرد با فرزندش حاج آقای رییسی را تا آخر بدرقه می کنند. خوشا بحال ما اهل این سرزمین هستیم وسایه امام رضا بر سر ما است .دوباره یاد این جمله نورانی رهبر انقلاب افتادم «مردم عائله ما هستند» ایکاش این جمله مهم را همه مدیران ومسؤلان نظام جمهوری اسلامی سر لوحه کار خود قرار می دادند.

انتهای پیام/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=138821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x