تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

سید حسن نصرالله: شهید بدرالدین نابودگر شبکه های جاسوسی بود/ هیچ شواهدی از دخالت تل آویو در ترور وی وجود ندارد

  • کد خبر : 138025
  • 01 خرداد 1395 - 7:15
سید حسن نصرالله: شهید بدرالدین نابودگر شبکه های جاسوسی بود/ هیچ شواهدی از دخالت تل آویو در ترور وی وجود ندارد

دبیر کل حزب الله در سخنرانی تلویزیونی از مقام شهید بدرالدین تجلیل کرد.

به گزارش گروه بین الملل«کمال مهر»؛ به نقل از پرس تی وی، سید حسن نصر الله –دبیر کل جنبش حزب الله لبنان — سخنرانی زنده تلویزیونی خود را آغاز کرد.
نصر الله در این سخنرانی از  تلاشهای شهید «مصطفی بدرالدین» در ارتقای جایگاه مقاومت قدردانی و تجلیل کرد. وی درباره ذولفقار حزب الله گفت: بدرالدین یکی از فرماندهان ارشد نظامی جنبش حزب الله بود که در سوریه به شهادت رسید.
دبیر کل حزب الله افزود: شهید بدر الدین در بیرون راندن اشغالگران اسرائیلی و پیشرفت مقاومت و زیرساخت های آن نقش بزرگی داشت.
وی با اشاره به شجاعت این فرمانده برجسته مقاومت ادامه داد: مصطفی بدرالدین از اولین نیروهای مقاومت بود که در مبارزه با دشمن صهیونیستی، پیش قراول مبارزان بود. وی از سال ۱۹۹۵ میلادی تا اواسط سال ۱۹۹۹ میلادی مسئولیت نظامی مرکزی در حزب الله را بر عهده داشت و موفق شد هسته های مقاومت و کار مقاومت را توسعه دهد.
سخنرانی نصرالله در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید مصطفی بدرالدین (ذوالفقار) در مجتمع سیدالشهداء واقع در ضاحیه جنوبی بیروت در حال انجام است.
نصرالله در ادامه گفت: «از مهم‌ترین موفقیت‌ها، کمین معروف «کمین انصاریه» بود که به صورت مشترک از سوی شهید عماد مغنیه و شهید بدرالدین فرماندهی می‌شد. شهید بدرالدین پس از عماد مغنیه به فرماندهی خود در حزب‌الله ادامه داد و مسئولیت‌های مهمی را عهده‌دار شد که از جمله آن‌ها از بین بردن شبکه‌های جاسوسی اسرائیل بود و توانست هماهنگی بالایی را بین حزب الله و سازمان امنیتی لبنان ایجاد کند.
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: هنگامی که حزب الله تصمیم گرفت وارد سوریه شود، مصطفی مسئولیت و رهبری یگانهای حزب الله را در آنجا بر عهده گرفت و به لطف تلاشهای او مقاومت به افتخار تحقق دستاوردها و جلوگیری از سقوط سوریه نائل شد.
دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد : ما اسرائیلی‌ها را به دخالت در شهادت بدر الدین متهم نمی کنیم چون هیچ شواهدی در دست نداریم.
وی افزود پس از شهادت بدرالدین رسانه های عربی و امریکایی جنگی روانی علیه حزب الله را آغاز کردند.
دبیرکل حزب الله در ادامه سخنانش افزود: «بر اساس اطلاعات به دست آمده گروههای تروریستی مسلح فعال در منطقه، شهید بدرالدین را به شهادت رساندند و ما نمی توانیم به خانواده این شهید چیزی غیر از این را بگوییم.»
حزب الله، سازمانی کامل
نصرالله گفت: «از لحظه به شهادت رسیدن شهید مصطفی تا به امروز برخی اظهاراتی می شنویم که از خسارتهای حزب الله سخن می گویند. حزب الله، سالهای طولانی است که از هر جهت یک سازمان کاملی شده است.»
دبیرکل حزب الله در ادامه تصریح کرد: «هنگامی که فرماندهان بلندپایه ما به شهادت می رسند، خون آنها عزم و اراده ای جدید خلق می کند. هنگامی که شهید حاج عماد به شهادت رسید خیلی ها گفتند که بنیه حزب الله ضعیف خواهد شد اما قوی تر شد.»
وی افزود: «تا هر زمان که مقاومت این مسئولیت را بر عهده گیرد و در این راه حرکت کند و فرماندهان آن، این مسئولیت را بپذیرند، شهدای بیشتری تقدیم خواهیم کرد. ما هنگامی که تصمیم گرفتیم به سوریه برویم، بر اساس دیدگاه و فهم و تشخیص آشکار خطرات و فرصتها به این کشور رفتیم.»
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: «شهدای مقاومت، چه به دست اسرائیل یا آمریکا و یا تکفیری‌ها به عنوان مزدوران آن ها به شهادت برسند، در راه عزت امت و کشورشان و در دفاع از مستضعفین کشته شده‌اند. آن‌ها فرقی نمی‌کند که در لبنان، فلسطین، عراق یا سوریه به شهادت برسند، چرا که جنگ یکی است و دشمن نیز یکی است.»
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=138025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x