تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دوست داریم “پروفسور سمیعی” احمد را ببیند

  • کد خبر : 137305
  • 27 اردیبهشت 1395 - 13:03
دوست داریم “پروفسور سمیعی” احمد را ببیند

خواهر احمد عزیزی گفت: دوست داریم “پروفسور سمیعی” احمد را ببیند تا نظر او را درباره بازگشت‌پذیر بودن آسیب مغزی احمد جویا شویم.

به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛، زینب عزیزی در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت بیماری برادر شاعرش اظهار کرد: اگرچه سطح هوشیاری احمد تغییری نکرده و مانند قبل است، اما علایم حیاتی و شرایط جسمی او کاملا نرمال و طبیعی است.

او تنها مشکل کنونی احمد عزیزی را ضعف بدنی دانست که باعث می‌شود گاهی در معرض عفونت قرار گیرد و مجبور باشد مدام آنتی‌بیوتیک مصرف کند.

خواهر این شاعر از مشکل معده برادرش هم یاد کرد که دچار زخم معده شده بود و بیان کرد: خوشبختانه این مشکل اکنون تحت کنترل است و برای آن دارو مصرف می‌کند.

عزیزی با اشاره به مشکل آسیب ساقه مغز برادرش، تصریح کرد: مغز احمد کاملا سالم است و تنها مشکل او آسیب ساقه مغز است که به دلیل فشار خون بالا ایجاد شده است.

وی یادآوری کرد: پزشکان آن زمان به ما گفتند که ممکن است با گذر زمان معجزه‌ای رخ دهد و این آسیب برگشت‌پذیر باشد.

عزیزی خاطرنشان کرد: احمد اکنون همه چیز را احساس می‌کند، وقتی خبر خوشی می‌شنود شاد می‌شود و وقتی خبر بدی مانند خبر بیماری استاد شجریان را می‌شنود، ناراحت می‌شود و واکنش نشان می‌دهد.

خواهر این شاعر با بیان اینکه “دوست داریم پروفسور سمیعی برادرم را ببیند”، گفت: می‌خواهیم نظر ایشان را جویا شویم که آیا انتقال احمد به خارج از کشور و عمل او می‌تواند تغییری در وضعیتش ایجاد کند که حداقل بتواند روی ویلچر بنشیند و کارهای شخصی‌اش را انجام دهد.

عزیزی با اشاره به سفر اخیر یک گروه از جراحان دنیا به کشورمان به سرپرستی پروفسور سمیعی، خاطرنشان کرد: متاسفانه مدارک پزشکی و ام آر آی (MRI) احمد برای رسیدن به این تیم پزشکی تکمیل نشد.

او تنگی تراشه را مشکل دیگر این شاعر عنوان کرد و افزود: گوشت اضافه‌ای که در تراشه تنفسی احمد ایجاد شده فقط زمانی قابل عمل است که سطح هوشیاری احمد بالا برود.

خواهر احمد عزیزی در خصوص هزینه‌های درمانی برادرش نیز اظهار کرد: عمده زحمت ما به گردن بیمارستان امام رضا(ع) است و حتی درصدی را که به عهده بیمار است از ما نگرفتند، اما برخی از داروها هست که در تعهد بیمارستان نیست و هزینه زیادی برای ما دارد.

به گفته عزیزی، هزینه این داروها و هزینه‌های جانبی دیگر در ماه به سه یا چهار میلیون تومان می‌رسد، اما حقوق احمد کفاف این هزینه را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: برای کمک به هزینه درمان برادرم، یک سالن غذاخوری زدم، اما جای مناسبی برای جذب مشتری نداشت و حالا فقط من مانده‌ام و یک حقوق بازنشستگی.

احمد عزیزی از اسفند سال ۸۶ به دلیل عارضه مغزی دچار کاهش سطح هوشیاری شده و تاکنون در بیمارستان به سر می‌برد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=137305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x