تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

کشف ظرف سفالی مربوط به “هزاره اول قبل از میلاد”/ ۲ مرد روستایی دستگیر شدند

  • کد خبر : 57912
  • 21 مهر 1393 - 2:51
کشف ظرف سفالی مربوط به “هزاره اول قبل از میلاد”/ ۲ مرد روستایی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از کشف دو عدد ظرف سفالی مربوط به هزاره اول قبل از میلاد توسط عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر سرهنگ پژمان قویمی اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی اینکه دو نفر اهل و ساکن یکی از روستاهای شهرستان ضمن کشف تعدادی عتیقه قصد معامله و خارج کردن آن از شهرستان را دارند بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از هماهنگی با مقام قضایی منزل هر دو متهم مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه بازرسی به عمل آمده دو عدد ظرف سفالی کشف و ظروف مکشوفه پس از انتقال به پلیس آگاهی جهت اظهار نظر کارشناسی و تعیین قدمت به سازمان میراث فرهنگی ارسال شد که برابر جوابیه واصله از آن سازمان ظروف مکشوفه متعلق به هزاره اول قبل از میلاد است.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ در ادامه با اشاره به این مطلب که پرونده مذکور در حال پیگیری است، افزود: دستگیری پنج نفر متهم و کشف دو فقره سرقت سیم برق، یک فقره سرقت احشام ، یک فقره پلاک موتورسیکلت، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیری اقلام ضد فرهنگی از دیگر اقدامات پلیس این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=57912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x