تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

پیدا شدن لاشه هواپیمای ناجا در حوالی منطقه چولی/ پلیس: علت سقوط نقص فنی و برخورد با مانع بوده است

  • کد خبر : 57774
  • 20 مهر 1393 - 18:27
پیدا شدن لاشه هواپیمای ناجا در حوالی منطقه چولی/ پلیس: علت سقوط نقص فنی و برخورد با مانع بوده است

هواپیمای گشت ناجا توانست دقایقی پیش لاشه هواپیما را در منطقه چولی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، شب گذشته حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه یک فروند هواپیمای ناجا که دارای ۷ سرنشین(۳ خدمه هواپیما و ۴ مامور ناجا) بود و از تهران به مقصد زاهدان به پرواز در آمده بود، بعد از عبور از کرمان(حوالی منطقه انار) از رادار خارج شد.
با خارج شدن هواپیما از رادار مردم منطقه نصرت آباد صدای انفجاری شنیدند و سریعا با نیروهای امدادی و نیروی انتظامی تماس گرفتند.
به دنبال این موضوع درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما از اعزام ۲ تیم امدادی به منطقه جهت کشف لاشه هواپیما و همچنین امداد به مجروحان احتمالی حادثه خبر داد و گفت: تلاش امدادگران در تمامی مناطق احتمالی سقوط هواپیما تا دقایقی پیش ادامه داشت تا اینکه هواپیمای گشت ناجا ، در ارتفاعات سبز پوشان منطقه چولی موفق شد لاشه متعلق به هواپیمای سقوط شده را کهیک فروند “توربو کوماندور” بود، کشف کند.
گفتنی است، پلیس معتقد است که احتمالا سقوط هواپیما به علت نقص فنی بوده است.
همچنین برخی از سایت ها مدعی شدند که ۷ نفر سرنشین این هواپیما که شامل یک نفر از مدیران بازرسی ناجا، یک نفر از پلیس پیشگیری ناجا، یک نفر از عملیات ناجا و یکی از کارمندان ناجا، سه نفر خدمه، خلبان و کمک خلبان بودند، همگی در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

این ادعا دقایقی پیش (ساعت ۱۰:۱۵) از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس تایید شد و اعلام داشتند: نقص فنی و برخورد با مانع، دلیل سقوط هواپیمای نیروی انتظامی بوده و اجساد شهدا قابل شناسایی است.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد: نقص فنی و برخورد با مانع، دلیل سقوط هواپیمای نیروی انتظامی بوده اجساد شهدا قابل شناسایی است.

انتهای پیام/

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=57774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x