تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

می‌خواهند مردم کوبانی را فدا کنند تا سرپل حضور نظامی ائتلاف در سوریه فراهم شود

  • کد خبر : 57666
  • 20 مهر 1393 - 4:50
می‌خواهند مردم کوبانی را فدا کنند تا سرپل حضور نظامی ائتلاف در سوریه فراهم شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به قتل عام مردم مسلمان کرد در “کوبانی” توسط داعش اظهارداشت: ما از این قتل عام بسیار نگران هستیم و آن را فاجعه‌ای جنایت بار برای بشریت می‌دانیم.

به گزارش حوزه سیاست خارجیکمال مهر؛سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به قتل عام مردم مسلمان کرد در کوبانی توسط داعش اظهار داشت: ما از این قتل عام بسیار نگران هستیم و آن را فاجعه‌ای جنایت بار برای بشریت می‌دانیم.
وی افزود: متأسفانه نیروهای ائتلاف بمباران‌های هوایی را گزینشی و موجب تسریع پیشرفت عملیات داعش قرار داده‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر ضرورت کمک رسانی به مردم مظلوم کوبانی تصریح کرد: کشور همسایه که نزدیک مرز رسیدن کمک به مردم مظلوم کوبانی است راه را بسته است و از کمک رسانی به آنها جلوگیری می‌کند.

سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به اینکه مقاومت در کوبانی به شدت ادامه دارد، تأکید کرد: اگر به مردم مظلوم کوبانی کمک رسانی شود، آنها خواهند توانست انشاءالله داعش را از کوبالی دور کنند.

وی با اشاره به پیچیدگی حوادث و وقایع جاری و لزوم هوشمندی و هوشیاری در قبال پشت پرده ائتلاف نمایشی، گفت: بوی توطئه‌ای به مشام می‌رسد که مردم کوبانی فدا شوند تا سرپلی زمینی برای حضور نظامی ائتلاف در سوریه فراهم شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اهمیت اعتراض و محکومیت جنایات کوبانی تصریح کرد: داعش در این میان مزدوری بیش نیست و نیک اندیشان جهان و مسلمانان مصلح و خیرخواه در همه سرزمین های اسلامی بایستی به این وضع اعتراض کنند چرا که تنها راه نجات مردم کوبالی فریادهای آنها در جهان خواهد بود./

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=57666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x