تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

دستگیری تعدادی از عاملان حوادث “سراوان”/ اشرار با موشک و راکت “پاسگاه آسپیچ” را مورد هدف قرار دادند

  • کد خبر : 57388
  • 18 مهر 1393 - 2:16
دستگیری تعدادی از عاملان حوادث “سراوان”/ اشرار با موشک و راکت “پاسگاه آسپیچ” را مورد هدف قرار دادند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از به شهادت رسیدن ۴ مامور نیروی انتظامی توسط گرو‌های معاند و دستگیری تعدادی از اشرار در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش کمال مهر سرتیپ دوم پاسدار “حسین رحیمی” ، در تشریح جزئیات خبر حوادث تروریستی اخیر در سراوان گفت: در ساعت ۲۰ شب گذشته به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان سراوان مبنی بر ایجاد مزاحمت عده‌ای برای چند خانواده در یکی از روستاهای سراوان بلافاصله یک تیم فوریت‌های پلیسی جهت  ارائه خدمت به مردم و رسیدگی به تماس تلفنی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران تیم گشتی در مسیر انجام ماموریت به کمین اشرار و گروه‌های معاند برخورد و مورد حمله قرار گرفتند و تعداد ۳ تن از همکاران به نام‌های ستوان سوم آیت خانعلی پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی و سرباز وظیفه محمدرضا نظریان به شهادت رسیدند.

سردار رحیمی افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه با تشدید فعالیت‌های انتظامی و اجرای طرح مهار و کنترل مرزها و مسیر تردد اشرار را بسته  که اشرار در مسیر فرار با یکی دیگر از پاسگاه‌ها درگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه عملیات به دنبال حضور و همکاری گسترده مردم با نیروی انتظامی تعدادی از عوامل وابسته به اشرار را شناسایی و طی یک عملیات هدفمند و ضربتی آنان را دستگیر کردند که اشرار در تلافی این اقدام با موشک و راکت پاسگاه آسپیچ سراوان را مورد هدف قرار دادند که یک نفر از همکاران به شهادت رسید و یک تن نیز مجروح شد.

سردار رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: افراد معاند و اشرار بدانند که نیروی انتظامی با تمام توان و استفاده از تمام ظرفیت های موجود در استان با این افراد به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=57388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x