تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

مافیای خودرو واقعیت دارد/هر زن ایزدی بین ۱۰ مرد داعشی رد و بدل می‌شود/ استفاده از جادوگر در فوتبال ایران

  • کد خبر : 57329
  • 17 مهر 1393 - 15:17
مافیای خودرو واقعیت دارد/هر زن ایزدی بین ۱۰ مرد داعشی رد و بدل می‌شود/ استفاده از جادوگر در فوتبال ایران

از اهدای مدالم به احمدی‌نژاد پشیمان نیستم، ۱۰ نفربایک لباس تمرین می کردیم، واردات میلیاردی اسب به سفارش چه کسانی و به چه قیمتی؟، مهدی رحمتی در نجف اشرف و … از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است .

به گزارش گروه وبگردی کمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

بازی با بیت‌المال عامل خشکسالی
به گزارش فارس، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی گفت: خشکسالی یک امتحان الهی است و راهی ندارد به جز اینکه به ممتحن باز گردیم و در این زمینه بیان شده که شما به وظیفه خود عمل کنید، باران نازل می‌شود.آیت‌الله جوادی آملی عنوان کرد: خداوند بیان کرده اگر امتحان شدید، نماز و دعا بخوانید سپس منتظر شوید و از من بخواهید من به شما می‌دهم. استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اگر بشر صالح باشد، مشکلات و مسائل اقتصادی حل می‌شود و اگر نباشد، باران در دریاها می‌بارد.وی یادآور شد: دو اصل کلی در دین آمده، اگر مردم به بیراهه نروند و اختلاس نکرده و با بیت‌المال بازی نکنند، به اندازه کافی باران نازل و سدها پر می‌شود.

۲مربی فوتبال مشکوک به استفاده جادوگر
به گزارش تسنیم، رئیس کمیته اخلاق در خصوص صحبت‌هایی که در مورد استفاده مربیان و بازیکنان از جادوگر در لیگ برتر می‌شود، گفت: در زمینه استفاده از جادوگر و رمال مواردی به گوش ما رسیده اما نمی‌توانیم بگوییم جادوگر در فوتبال ما وجود دارد یا نه. از دوستان درخواست داریم اطلاعاتی که در مورد استفاده مربیان یا بازیکنان از جادوگر و رمال دارند را در اختیار کمیته اخلاق قرار دهند.محمدزاده با بیان اینکه استفاده از جادوگر و رمال خلاف قانون و عرف جامعه است، تاکید کرد: به یکی دو نفر برای استفاده از جادوگر مشکوک هستیم و کمیته اخلاق به صورت غیررسمی و پنهان در حال رصد کردن این موضوع است. کمیته اخلاق به چیزی که باعث لطمه خوردن به آبرو و حیثیت فوتبال ایران شود، رسیدگی جدی خواهد کرد. باز هم می‌گویم استفاده از نیروهای غیرطبیعی خلاف قانون است و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهیم کرد.وی درباره شایعه استفاده برخی مربیان و بازیکنان به اعتیاد، گفت: در این زمینه چیزی به گوش ما نرسیده است.

زنان سلاح به دست کوبانی +عکس
به گزارش صراط، زنان شهر کرد نشین “عین العرب” (کوبانی) سوریه، سلاح به دست گرفته و در کنار مردان در حال دفاع از شهر خود در مقابل تروریستهای داعش هستند.روزنامه انگلیسی “دیلی میل” تصویری را از زنان کوبانی منتشر کرد که سلاح به دست، آماده درگیری با تروریستهای داعش هستند.این روزنامه نوشت، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس متعهد شده بود که با کمک همپیمانانش اجازه نخواهد داد داعش در دروازه اروپا برای خود خلافت ایجاد کند؛ ولی با این حال داعش اکنون توانسته است به شدت به شهر کوبانی حمله کند.به نوشته این روزنامه، اگر داعش بتواند شهر مرزی کوبانی را تصرف کند، به ترکیه که از اعضای ناتو است، بسیار نزدیک خواهد شد.

مافیای خودرو واقعیت دارد
به گزارش فارس، علی علی‌لو رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو  با تأکید بر اینکه مجلس پیگیر افزایش بی‌رویه قیمت خودرو است گفت:در شرایط فعلی صنعت خودرو دارای مافیا است که این گروه فقط به دنبال منافع خود هستند و وزیر صنعت نیز از این وضعیت حمایت می‌کند.علی‌لو با بیان اینکه گزارش تحقیق و تفحص مجلس از صنعت خودرو نشان دهنده تخلف در این صنعت و گرانی خودرو است، گفت: چرا دولت به این موضوع توجهی نکرده و به گزارش مجلس رسیدگی نمی‌کند؟وی در ادامه با بیان اینکه کارگروه مشترک بازنگری در قیمت خودرو با حضور نمایندگان مجلس و شورای رقابت تشکیل شده بود، گفت: رئیس شورای رقابت، غیرمسئولانه و یک طرفه این کارگروه را تعطیل کرد و پاسخگوی سوالات ما نشد و جلسات این کارگروه نیز برگزار نشد. وی با بیان اینکه مجلس پیگیر تخلف خودروسازان است، اظهار داشت: تخلفات خودروسازان در مسائل مختلف توسط قوه قضاییه در حال پیگیری است.

برکناری یک مدیر دولتی به روش احمدی‌نژاد!
به گزارش جهان، برکناری منوچهر متکی حالا یکی از روایت های تاریخی فراموش نشدنی در عالم سیاست است، واقعه ای تاریخی که از یک روند نادرست در دولت سابق حکایت می کرد.صبح امروز وقتی معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی به محل کار خود می رود متوجه می شود که فرد دیگری جایگزین او شده است!دکتر عیسی کشاورز که به عنوان یکی از معاونان شناخته‌شده دانشگاه جامع علمی کاربردی مشغول به فعالیت بود، وقتی از سفر علمی، کاری خود بازمی گردد و صبح امروز به محل کارش می رود متوجه می شود که شبانه عزل شده و حتی فرصت جمع آوری وسایل شخصی خود را هم پیدا نکرده است!گفتنی است عملکرد وزارت علوم و زیرمجموعه های آن همواره مورد انتقاد و اعتراض نمایندگان مردم در خانه ملت بوده تا جایی که اقدامات وزیر سابق علوم باعث شد تا نمایندگان، مردادماه امسال رای اعتماد خود را از وی پس بگیرند.

سیگارکشیدن‌خلبان‌ایرانی‌در‌کابین‌هواپیما/عکس
در این تصویر که مربوط به یکی از هواپیماهای ایرلاین … است، خلبان در حال کشیدن سیگار دیده می شود و مشخص نیست این کار از نظر قانونی دارای ایراد است یا نه.

قوی‌ ترین پلیس ایران /عکس
در حاشیه صبحگاه مشترک یگان های نیروی انتظامی که به مناسبت نخستین روز از هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

هر زن ایزدی بین ۱۰ مرد داعشی رد و بدل می‌شود

به گزارش پارسینه ، یکی از زنان ایزدی نجات یافته از اسارت تکفیری‌های داعش از سرنوشت اسف‌بار صدها زن ایزدی دربند تکفیری‌ها در شهر موصل حکایت می‌کند. پایگاه خبری «یورو نیوز» نیز اظهارات زنان ایزدی ربوده شده به دست داعش و داستان تجاوز و شکنجه آنها از سوی مردان داعشی را ثبت کرده است.«عمشه» زن ایزدی است که در «سنجار» به دست تروریست‌ها به اسارت گرفته شد و به موصل انتقال یافت و پس از مدتی توانست به کمک چند شیعه در شب از این شهر فرار کند.وی روایت می‌کند: هر زن ایزدی بین ۱۰ مرد داعشی دست به دست می‌شود و هر یک از آنها با قیمت ۱۰ تا ۱۲ دلار از دیگری خریداری می‌شود. آیا خداوند از این رفتار آنها راضیست؟ بسیار ننگین است که به زنان تجاوز شود اما واقعا اینکه ۱۰ مرد به یک زن تجاوز کنند چه معنایی دارد؟ آنها حیوان هستند نه انسان و من به خاطر آنها همیشه در ترس و هراسم.تکفیری‌های داعش بر بخشهای زیادی از «سنجار» واقع در ۱۲۴ کیلومتری غرب موصل سیطره یافته‌اند و طی این اقدام بسیاری از زنان را به منظور ارضای غرایز حیوانیشان به اسارت گرفتند و جنایات زیادی علیه ایزدی‌ها مرتکب شدند. علاوه بر تجاوز به عنف، بسیاری از زنان ایزدی به عنوان برده در بازارهای سوریه، عراق و حتی عربستان فروخته می‌شوند.

مهدی رحمتی در نجف اشرف+عکس
مهدی رحمتی هر بار که از لیست تیم ملی خط می‌خورد سریع خود را به یکی از بقاع متبرکه میرساند. این بار به نجف اشرف رفته است. مثل اینکه قرارداد اسپانسری مهدی رحمتی با کمپانی پوما هنوز پای برجاست!

واردات میلیاردی اسب به سفارش چه کسانی و به چه قیمتی؟
به گزارش ایسنا، پس از آنکه خبر۶۵ رأس اسب با نژادهای مختلف در یک پرواز فرست کلاس آن هم توسط بزرگترین و گران‌ترین شرکت هواپیمایی اروپایی یعنی لوفتهانزای آلمان به ایران وارد شد، نه تنها رکوردی در حمل‌ و نقل اسب برای آن شرکت به شمار می‌رفت بلکه در اذهان عمومی اینگونه جا افتاد که این اسب‌ها که چندین هزار یورو هزینه سفرشان به ایران شده است، خودشان چقدر قیمت دارند؟ از سوی دیگر برخی پرورش‌دهندگان اسب نیز زبان به اعتراض گشودند که این واردات بی‌رویه اسب به کشور می‌تواند به تولید ملی و پرورش اسب با نژاد ایرانی آسیب جدی وارد کند.شاید این سوال برای بسیاری به وجود آید که واردکننده این اسب‌های به اصطلاح گران‌قیمت و میلیاردی چه کسی است؟ و آن‌ها را برای کدام آقازاده‌ها وارد کرده است؟ اما مهدی شاکری‌منش – وارد‌ کننده این اسب‌های حاشیه برانگیز که به گفته خودش ۴۰ سال است که سرو کارش با اسب بوده و ۱۵ سال است اسب وارد می‌کند و خود را جزو جامعه سوارکاری می‌داند، درباره چگونگی اسب‌های وارداتی، چرا با هواپیمایی گران قیمت به ایران آمده‌اند، به سفارش چه کسانی و به چه قیمتی وارد شده‌اند. واردکننده این اسب‌ها می‌گوید این اسب‌ها میلیونی‌اند و گران‌ترین‌شان ۷۰۰۰ یورو قیمت دارد که به سفارش سواردکاران و مربیان ایرانی وارد شده‌اند.

۱۰ نفربایک لباس تمرین می کردیم
به گزارش عصر ایران، نجمه خدمتی دارنده مدال طلای تیراندازی مسابقات آسیایی اینچون گفت: در بیرجند وقتی که شروع کردم یک لباس داشتیم و ده نفر دیگر هم از آن استفاده می کردند.تفنگ هم که هیچ کسی از خودش نداشت. بعد از مدتی آن لباس هم پاره می شد و خب دیگر کیفیت لازم را نداشت. لباس هم بسیار در تیراندازی مهم است و روی نتیجه تاثیر می گذارد . کیفیت اسلحه هم همین طور.البته من خیلی تمرین کردم . مادرم مربی بود و من هروقت که می خواستم تمرین می کردم و این در موفقیت ام تاثیر بسیار زیادی داشت.

از اهدای مدالم به احمدی‌نژاد پشیمان نیستم
به گزارش خبر آنلاین،حمید سوریان درباره اهدای مدالش به محمود احمدی‌نژاد گفت: آن موضوعی بود که اتفاق افتاد و حمید سوریان درباره آن موضوع تصمیم‌گیرنده نبود و نهایتا فکر می‌کنم اتفاقی بود که افتاد. امروز از آن اتفاق ناراحت نیستم به واسطه اینکه من را در حوزه‌های مختلف زندگی‌ام قوی‌تر از گذشته کرده است و اگر امروز شما هم مرا در مراسمی دعوت کنید، درباره آن کسب اطلاع می‌کنم بعد در آن مراسم حضور پیدا می‌کنم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=57329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x