تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تریاک با طعم سیب زمینی!

  • کد خبر : 57345
  • 17 مهر 1393 - 15:25
تریاک با طعم سیب زمینی!

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، از کشف تریاک با طعم سبوس و سیب زمینی در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، سرهنگ مختار شیرمحمدی روز چهارشنبه با اشاره به انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان افزود: از اعضای این باند شش کیلوگرم تریاک که زیر بار سبوس و سیب زمینی جاسازی شده بود کشف شد.

وی یادآورشد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر توسط اعضای یک باند مواد مخدر به سرکردگی فردی به نام’ص – ق’ از استان البرز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: ماموران با تشکیل اکیپ های ویژه با استقرار در محور مواصلاتی استان و کنترل خودروهای عبوری، دو دستگاه خودروی متهمان از نوع وانت نیسان را شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: خودروها دارای بار سبوس و سیب زمینی بودند که با تمهیدات لازم توسط ماموران با شلیک تیر هوایی متوقف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودروها در مجموع مقدار شش کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در زیر بار سبوس و سیب زمینی جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات متهم اصلی به همراه سه نفر از سایر اعضای این باند دستگیر شدند اظهار کرد: همه متهمان بعد از بازجویی و انجام تحقیقات لازم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=57345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x