تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

برخی دانشگاه‌ها به شوی لباس تبدیل شده‌اند/خبرهای ناگواری از واحدهای دانشگاه آزاد به گوش می‌رسد

  • کد خبر : 57238
  • 15 مهر 1393 - 12:18
برخی دانشگاه‌ها به شوی لباس تبدیل شده‌اند/خبرهای ناگواری از واحدهای دانشگاه آزاد به گوش می‌رسد

مسئول بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: از زمانی که بخشنامه عدم برخورد با بدحجابان و بی‌حجابان در دانشگاه منتشر شده دانشگاه آزاد وضعیت فرهنگی مطلوبی ندارد.

به گزارش حوزه دانشگاه کمال مهر، سبحان خسروی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه با بیان اینکه در اهمیت کار فرهنگی در دانشگاه‌ها همین بس که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند اگر من رهبر نبودم در دانشگاه‌ها کار فرهنگی می‌کردم، اظهارداشت: متاسفانه دانشگاه آزاد در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی وضعیت فرهنگی مطلوبی ندارد از زمانی که بخشنامه عدم برخورد با بدحجابان و بی‌حجابان در دانشگاه آزاد منتشر شده، حراست دانشگاه کارایی خود را از دست داده و دانشگاه آزاد به مد لباس تبدیل شده است.
خسروی با ابراز رضایت از مسئولان دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: خوشبختانه رویکرد مسئولان این واحد رویکری مثبت است، اما متاسفانه خبرهای ناگواری از دیگر واحدهای دانشگاه آزاد به گوش می‌رسد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه وضعیت فرهنگی این دانشگاه آزاد را شبیه به سال ۷۶ خواند و افزود: همان طور که رهبری بحث شبیخون را مطرح کردند امروزه شاهد قتل عام فرهنگی در دانشگاه‌ها هستیم.

وی یکی از علل ضعف برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها را غفلت مسئولان این دانشگاه‌ها عنوان کرد و در تشریح وضعیت فرهنگی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه گفت: ریاست دانشگاه این واحد در مباحث فرهنگی رویکرد مثبتی دارد و همکاری‌های مثبتی انجام می‌دهند، ریاست این واحد در برنامه های خود رویکردی بسیجی وار نسبت به بحث فرهنگی دارند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=57238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x