تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

کودکان غزه را بدست فراموشی نسپاریم/ همراه کسانی هستم که این جنایات را محصول حادثه و اتفاق نمی دانند

  • کد خبر : 56573
  • 10 مهر 1393 - 11:05
کودکان غزه را بدست فراموشی نسپاریم/ همراه کسانی هستم که این جنایات را محصول حادثه و اتفاق نمی دانند

جهانگیرالماسی: همراهم با کسانی که برای زندگی انسان روی این کره خاکی یک تعریفی قاعلند و این جنایات را محصول حادثه و اتفاق نمی دانند؛ بنابراین حرمت انسان را به درستی حفظ میکنند و هم حرمت معنوی و اجتماعی انسان ها را ارج می نهند.

به گزارش «کمال مهر»؛

جهانگیر الماسی در گفتگو با خبرنگار «کمال مهر» با اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه اظهار داشت:همراهی خودم را با هرآنکه با انسانیت به سرنوشت انسان ، مهر و محبت و عشق و کمک به هدف الهی از خلقت انسان در این مسیر گام برمیدارد اعلام میکنم .

وی ادامه داد: همراهم با کسانی که برای زندگی انسان روی این کره خاکی یک تعریفی قاعلند و این جنایات را محصول حادثه و اتفاق نمی دانند؛ بنابراین حرمت انسان را به درستی حفظ میکنند و هم حرمت معنوی و اجتماعی انسان ها را ارج می نهند.

جهانگیر الماسی با ابراز تاسف از فراموش کردن جنایات جنگی در غزه تصریح کرد:متاسفم که آنقدر مسئله پیرامون ما وجود دارد که همچین موضوعی را  بلافاصله به دست فراموشی می سپاریم و آن تب و تابی که برای کودکان غزه وجود داشت الان دیگر نیست !؟

وی افزود:گویی همان زمانی که غزه زیرموشک باران رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی است، ما وظیفه داریم از کودکان مظلوم غزه دفاع کنیم و بعد دیگر فراموش میکنیم ! و مهم نیست  بعد از موشک باران چه اتفاقی برای سلامتی آنها افتاده، عوارض این حمله چه بر سر این کودکان می آورد!

این هنرمند پیشکوت با بیان این مطلب که ۲۱هزار نقطه در غزه بمباران شده خاطرنشان کرد: شما فکرش را بکنید در این مناطق چه فجایع انسانی رخ داده است!

جهانگیر الماسی بازیگر و کارگردان پیشکسوت عرصه هنر ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از مردم فلسطین ،پیام خود را به کودکان غزه اینگونه بیان داشتند:

اول،احوالشان را جویا می شوم.

دوم میگویم شما برادری بنام “جهانگیر الماسی” دارید که در خدمتتان هست.

سوم با این عزیزان دست میدهم و دستشان را می بوسم و آرزو میکنم فردا و فرداهای بهتری داشته باشند.

این پیشکسوت عرصه هنر در پایان با تشکر از همه کسانی که این موضوع را زنده نگه میدارند و این مسئولیت اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی را در بین آحاد مردم بیشتر میکنید، قدر دانی کرد.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=56573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x