تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

غرق شدن کودک یکساله در سطل آب

  • کد خبر : 56661
  • 10 مهر 1393 - 14:39

سهل‌انگاری والدین باعث غرق شدن کودک یکساله در سطل آب شد.

به گزارشکمال مهر، مسئول سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: غروب یکم مهرماه، عبدالرافع که فقط یکسال و یک‌ماه داشت به‌دلیل غفلت والدین، در سطل پر از آبی که در حمام قرار داشت، افتاد و بی‌هیچ سر و صدایی در سطل غرق شد.

این سومین حادثه غرق شدگی کودکان خردسال در سطل آب در شهرستان سیریک طی سال‌های اخیر است. پیش از این نیز مریم ۱۹ماهه در غروب پنجم تیرماه امسال، در یکی از روستاهای این شهر به‌دلیل افتادن در سطل آب در این شهر جانش را از دست داد. از آنجا که آب لوله کشی در این روستا بیشتر مواقع قطع است، مادر مریم تعدادی سطل را در حیاط خانه پر از آب کرده بود و زمانی که خودش در خانه در حال خواندن نماز بود، دختربچه بازیگوش او به حیاط رفت و خودش را به سطل آب رساند.

مریم کوچولو قصد آب بازی داشت که ناگهان به داخل سطل افتاد و بی‌سر و صدا جان باخت. وقتی مادرش پس از خواندن نماز متوجه ناپدید شدن او شد، به جست‌وجو در اطراف پرداخت و در نهایت جسم بی‌جان او را در سطل آب پیدا کرد. در سال۹۱ نیز اتفاقی تکراری در سیریک جان دختربچه‌ ۲ساله‌ای به‌نام عاطفه را گرفت. آن روز مادر عاطفه بعد از اینکه سطل آبی را در حمام پر آب کرد، برای آوردن لباس به اتاق رفت که ناگهان با صدای فریادهای فرزند دیگر متوجه شد که عاطفه به داخل سطل آب سقوط کرده است. زن جوان وقتی خود را به دختربچه‌اش رساند کار از کار گذشته و دختربچه ۲ساله جانش را از دست داده بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=56661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x