تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

نمایندگان مجلس «البرز» تعطیلات تابستانی را چگونه گذراند!؟

  • کد خبر : 55974
  • 31 شهریور 1393 - 10:17
نمایندگان مجلس «البرز» تعطیلات تابستانی را چگونه گذراند!؟

امسال مجلس شورای اسلامی از تاریخ پنجم شهریور تا بیست و نهم شهریورماه تعطیل بود. بر اساس قانون، نمایندگان باید یک هفته از این مدت را در حوزه های انتخابی خود حاضر و به امورات مردم رسیدگی کنند، خبرنگار پارلمانی “تیتر ۱” برای انجام مصاحبه با نمایندگان استان البرز سعی کرده، از فعالیت این نمایندگان در طول این مدت تعطیلات تابستانی گزارشی تهیه و در اختیار مخاطبان قرار دهد.

به گزارش «کمال مهر» مجلس شورای اسلامی از روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه به مدت سه هفته تا ۲۹ شهریور تعطیل بود.
بر اساس قانون یک هفته از این تعطیلات برای سرکشی به حوزه های انتخابیه و رسیدگی به امورات مردم اختصاص داده شده و ۲ هفته هم تعطیلات تابستانی نمایندگان که جزو حقوقشان به شمار می آید.

نمایندگان مجلس استان البرز تعطیلات تابستانی خود را چگونه گذرانده اند!

صرف نظر از رویکرد نمایندگان سایر استان ها و سفر به خارج از کشور، خبرنگار پارلمانی”تیتر۱″ در تلاش برای انجام مصاحبه با نمایندگان استان البرز سعی کرده است، از فعالیت نمایندگان استان در طول این مدت گزارشی تهیه و در اختیار مخاطبان قرار دهد.

اکبریان:در این مدت سفری شخصی به خارج از استان البرز نداشتم/ هدف از تعطیلات رسیدگی به مشکلات مردم از نزدیک است

عزیر اکبریان نماینده استان البرز، در این خصوص به خبرنگار پارلمانی«تیتر۱» گفته است: تعطیلات تابستانی مجلس از پنجم شهریور هر سال شروع و تا ۲۹ شهریور (سه هفته) پایان می یابد.

وی همچنین می گوید: نمایندگان باید یک هفته از این مدت را در حوزه های انتخابی خود حاضر و به امورات مردم رسیدگی کنند.

نماینده مردم کرج،فردیس،آسارا و اشتهارد در ادامه گفت و گو با بیان اینکه در این مدت سفری شخصی به خارج از استان البرز نداشته است، بیان کرد : شش ملاقات عمومی در محل دفتر مردمی در کرج، شرکت در یادواره شهدا طالقان،۲ بار سرکشی به شهرستان اشتهارد و دیدار با خانواده شهداء و بازدید از یک کارخانه صنعتی در اشتهارد، شرکت در جلسات شورای اداری استان، بازدید از مسکن مهر اشتهارد و ماهدشت و شرکت در نهمین همایش امتنان از کارآفرینان و تعاونی های برتر استان البرز، از اهم برنامه هایی بود که در مدت تعطیلات تابستانی مجلس در البرز پیگیری و به انجام رسید.

اکبریان همچنین در خصوص مشکلات شهروندانی که موفق به دیدار وی در دفتر ملاقات مردمی نمی شوند افزود: در طول این مدت فرصت بیشتری برای حضور در مردم داشتیم و بر همین اساس اکثر اوقات با شرکت در نماز جماعت مساجد مختلف استان البرز، مطالبات مردم را جویا می شدیم.

کیائی نژاد: در این مدت سعی کردیم تا جای ممکن مشکلات را بررسی و به امورات و مسائل کلیدی رسیدگی کنیم
حجت الاسلام شیخ مفید کیائی نژاد دیگر نماینده غرب استان البرز نیز به خبرنگار ما گفت: بنده در طول این سه هفته، دو روز را به خانواده اختصاص دادم و برای دیدار پدرم به همراه خانواده به قم عزیمت کردیم. بقیه ایام را در دفتر حوزه استحفاظی خودم در مناطق ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان بودم .

وی ادامه داد : در این مدت دیدار هایی را با مردم و مسئولان شهری داشتیم و سعی کردیم تا جای ممکن مشکلات را بررسی و به امورات و مسائل کلیدی شهرستان های حوزه استحفاظی خودم رسیدگی کنیم.

نماینده مردم شهرستانهای ساوجبلاغ، طالقان و  همچنین گفته است: در طول این مدت دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افتتاح چند پروژه به البرز آمد. ما نیز به همراه این مقام مسئول در افتتاح ورزشگاه در کلاک بالا، افتتاح بخش تازه تأسیس مراقبت از نوزادان بیمارستان البرز، بازدید از شیر خوارگاه امام علی(ع)، بازدید از مجموعه فنی و حرفه ای اشتهارد، افتتاح شرکت “مه دارو” با موضوع تولید گیاهان دارویی در نظر آباد، همراه وزیر بودیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شرکت در دو جلسه شهری با حضور مسئولین در طالقان و ساوجبلاغ، شرکت در جلسه کمیسیون فرهنگی در مشهد به مدت دو روز و شرکت در یادواره شهداء ساوجبلاغ و طالقان را نیز از دیگر برنامه های خود در ایام تعطیلات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

کولیوند:سفری به خارج از کشور نداشتم

همچنین محمد جواد کولیوند دیگر نماینده مردم شهرستانهای کرج،فردیس، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی که حضور در حوزه انتخابی خود را به استفاده از تعطیلات و مسافرت ترجیح داده است، مهم ترین برنامه های خود در طول این مدت را بازدید از پروژه ی عمرانی حصارک، افتتاح زیرگذر شهدای دانش آموز در کرج ،بازدید از دانشگاه آزاد، جلسه با شورای شهر شهرستان کرج، جلسه با استانداری در خصوص بودجه و اعتبارات، جلسه با حوزه علمیه خواهران جهت مرتفع کردن نیازها و مشکلات حوزه‌های علمیه در البرز عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

 

تیتر۱

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x