تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دولت انگلیس برای نجات همسرم کاری نکرد!

  • کد خبر : 55936
  • 29 شهریور 1393 - 11:56
دولت انگلیس برای نجات همسرم کاری نکرد!

“دراگانا هینز” همسر “دیوید هینز” گفت: انگلستان و شخص “کامرون” میتوانست از قدرتش قبل از کشته شدن همسرم استفاده کند.

گروه بین الملل کمال مهر به نقل از «تیتریک» “دراگانا هینز”  طی مصاحبه ای در صفحه اجتماعی خود با خبرنگار بین المللیتیتر۱ در مورد قتل همسرش و بی توجهی دولت انگلستان مطالبی عنوان کرد که در زیر میخوانید:

تیتر۱: خانم “هینز” ، برایمان از فعالیت های دیوید بگویید:

خانم هینز: دیوید برای سازمانهای خیریه بسیاری کار کرد، سازمان های بشر دوستانه. ۳ روز قبل از دستگیریش در مارس ۲۰۱۳ برای سازمانی که مختص کمپ های پناهندگان بود کار می کرد. دیوید به تازگی عضو این تیم شده بود، تیمی که از سوری های بی خانمان در نزدیکی مرز ترکیه حمایت میکردند و آنها را اسکان می دادند. دیوید را همگی تقدیر میکردند، به خاطر بخشش و سخاوتش، تعهداتش و همچنین بینش حرفه ایش.

تیتر۱: برای نجات “دیوید” چه اقداماتی انجام دادید؟ آیا دولت انگلیس کمکی به شما کرد؟
خانم هینز: من و خانواده ام و دوستان و همکاران دیوید برای آزادی اش تلاش زیادی کردیم. اصلا شرایط خوبی نبود و نمیدانستیم چه اتفاقی خواهد افتاد. تماس های مرتب با دولت و نخست وزیر انگلستان، سیاستمداران و دولتمردان گرفتیم و حتی به تشکیل کمپین های مختلف در اینترنت و صفحه های اجتماعی رو آوردیم. روز قبل از اینکه بخواهند سر دیوید را ببرند و او را به قتل برسانند، خیلی سعی کردیم که با تروریست ها ارتباط برقرار کنیم اما ISIS  از هرگونه ارائه جواب سرباز زد.
من هنوز نمیتوانم این واقعه تلخ را هضم کنم. میدانم که دیوید چه حالی داشته است به این علت که خودم در زمان جنگ تجربه ای مشابه را داشته ام . یک سرباز صرب میخواست مرا با چاقو بکشد اما فرار کردم. اکنون با گذشت سالهای طولانی از آن واقعه مدام کابوس های شبانه دارم.
تیتر۱: به گفته خودتان شما از دولت انگلیس هم برای نجات همسرتان کمک گرفتید، اما این کمک ها یا همکاری ها جواب نداد!

خانم هینز: دیوید کامرون از شجاعت و صبر بی مثال خانواده ما بسیار تقدیر و تمجید کرد، ما را به عنوان قهرمان انگلستان معرفی کرد و از دیوید به عنوان یک قهرمان خیرخواه یاد کرد؛ اما آیا این صحبت ها فایده ای هم دارد؟ این حرفها جواب سوال “آتئا” (دخترش) که هر روز از من سراغ پدرش را می گیرد را میدهد؟

آنها پدر دختر من را به وحشیانه ترین شکل ممکن به قتل رساندند.

دیوید کامرون بعد از کشته شدن همسرم گفت: “هرکاری خواهیم کرد تا قاتلان دیوید به سزای اعمالشان برسند و از قدرت انگلستان برای اجرای عدالت استفاده خواهیم کرد”.

در اوج ناراحتی و عصبانیت خنده ام گرفته بود. چون اگر آنها راست میگفتند میتوانستند از این به اصطلاح قدرتشان برای نجات و آزادی همسرم استفاده کنند تا الان دختر ۴ ساله ام شاهد گریه های من و تنهایی خودش نباشد. قتل دیوید تنها قتل یک فرد عادی نبود. قتل بشریت و فعالیت های بشردوستانه بود.

ما عاشق او بودیم و هستیم و نبود او برای ما درد بسیار است.

تیتر۱: با تشکر از اینکه در این شرایط خاص و بحرانی، وقت کوتاهی را اختصاص دادین.

خانم هینز: تشکر . امیدوارم در هیچ جای دنیا دیگر چنین اتفاقاتی نیافتد.

 

انتهای پیام/.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x