تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

همایش «احیای تذکر لسانی» در استان البرز برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 55851
  • 28 شهریور 1393 - 2:24
همایش «احیای تذکر لسانی» در استان البرز برگزار خواهد شد

حجت الاسلام رضا نصراللهی: بزودی همایشی در کرج و با هدف عضوگیری ،آموزش و سازماندهی افراد علاقمند جهت احیای تذکر لسانی در کرج برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نصراللهی ، رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان البرزدرخصوص برگزاری این همایش به خبرنگار «کمال مهر» گفت:همانطور که تفاهنامه ای میان ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر کشور با مجمع رهروان صورت گرفته در واقع، مجمع بازوی اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ادامه داد:بر همین اساس در آینده ای نزدیک جهت احیای تذکر لسانی در سطح استان البرز، همایشی با هدف عضوگیری، آموزش و سازماندهی افراد علاقمند برگزار خواهد شد.

رئیس مجمع رهروان با اشاره به هدف شکل گیری این تشکل افزود:شیوع منکرات در سطح استان البرز منجر شد  از ابتدای سال جاری با برگزاری جلسات فکری متعددی موضوع توسط دلسوزان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گیرد و نهایتاً مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان البرز شکل گرفت.
وی افزود:مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان البرز زیر نظر مجمع کشوری آن بوده و باحضور فعال و همکاری طلاب ، دانشجویان ، اساتید حوزه و دانشگاه و سایر دغدغه مندان عرصه فرهنگ ،تشکیل شده است.

گفتنی است چندی پیش طی مراسمی، سردار سرتیپ جعفری عضو مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر کشور ،حجت الاسلام والمسلمین رضا نصراللهی به عنوان رئیس این مجمع دراستان البرز منصوب شدند.

انتهای پیام/.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55851
  • ارسال توسط :
  • 40 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش «احیای تذکر لسانی» در استان البرز برگزار خواهد شد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.