تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

نصف پلنگ‌های مازندران را بقایی خورد!

  • کد خبر : 55906
  • 28 شهریور 1393 - 9:58

عزیز من! آقای ترکان! شما آمدی شکار یا می‌خواهی با بقایی مسابقه جمله سازی بدهی؟

کمال مهر – ابراهیم نبوی ، طنز نویس اصلاح طلب ساکن خارج از کشور در صفحه فیس بوکش نوشت:فرض کنید یک کسی ماشین دولتی را گرفته و تحویل نمی‌دهد، خوب! کاری که ندارد، اول به پلیس اعلام کنید که توقیفش کنند، بعد هم دستور بدهید که آن را پس بدهند. فرض کنید که یک آدمی ساختمان دولتی را گرفته و تحویل نمی‌دهد، یک شکایت می‌کنید می‌روند در ساختمان را پلمب می‌کنند و کلیدش را عوض می‌کنند و تمام. فرض می‌کنید کسی به بانک بدهکار است و پول را پس نمی‌دهد، اگر شما حق دارید می‌روید حساب طرف را بلوکه می‌کنید، پول مردم را برمی‌دارید و برمی‌گردانید سرجای خودش. اینها که کاری ندارد، هر روز در همه جای ایران و جهان هزارها بار از این کارها می‌شود. آخه دزد مثل پشه هست هم در سواحل قناری هست هم در آفریقا.

http://www.afkarnews.ir/images/docs/files/000363/nf00363642-1.JPG

یعنی چه که هر روز آقای ترکان با یک من اخم پیدا می‌شود و توضیح می‌دهد که بقایی شانزده میلیارد را با چه حقه بازی ریخت به حساب خودش. بسیار خوب، فهمیدیم، فردا توضیح می‌دهد که بقایی ۱۸ ماشین را برای خودش برداشت و داده به پسرش که برای خودش بوق بزند، پس فردا می‌گوید که بقایی اموال مناطق آزاد را به خودش اجاره داده، روز بعد می‌گوید که بقایی در تخت جمشید طناب بسته بود و داشت تاب می‌خورد و نصف ستون‌های تخت جمشید شکست،

روز بعد گزارش می‌دهد که نصف پلنگ‌های مازندران را بقایی خورد، برادر من! عزیز من! آقای ترکان! شما آمدی شکار یا می‌خواهی با بقایی مسابقه جمله سازی بدهی؟ اصلا من نمی‌فهمم این دولت روحانی نمی‌داند که گفتن این حرفها بیشتر نشان می‌دهد که دولت بی عرضه است. می‌شه بسه؟

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x