تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

یک بازیگر گرگ‌نما

  • کد خبر : 55282
  • 23 شهریور 1393 - 9:32

“تیلور لاوتنر” گرگنمایی که محبوب شد.

به گزارشکمال مهر؛ “تیلور لاوتنر” گرگنمایی که محبوب شد.

تیلور دنیل لاوتنر متولد ۱۱ فوریه ۱۹۹۲ بازیگر، صداپیشه، مدل آمریکایی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش جیکوب بلک در گرگ و میش سری فیلم‌های گرگ و میش شناخته می‌شود. او در ایالت میشیگان به دنیا امد.او در ورزش های فوتبال امریکایی و کاراته ورزش کرده و مدتی در تیم های حرفه ای بازی کرده است. اولین فیلمی که او در ان نقش افرینی کرد (نمایش برنی مک)*۲۰۰۳* و در سال *۲۰۰۴* در فیلم (همسر من و بچه ها) به ایفای نقش پرداخت.او کار دوبله را نیز در سال *۲۰۰۵* در انیمیشن (اسکوبی دو) و (دنی فانتوم) انجام داد. اولین فیلم جدی او فیلم (پسر کوسه ای و دختر گدازه ای) بوده است. وی همچنین در سال *۲۰۱۱* در فیلم (زندگی دروغی)بازی کرده است.

تیلور در شهر میشیگانِ ایالات متحده چشم بر جهان گشود.  وی در دوران کودکی به دلیل علاقه وافری که به هنرهای رزمی داشت، تصمیم گرفت تا به صورت حرفه ایی وارد این رشته شود و در این راه قدم بردارد. تیلور با ورودش به ورزش، رشته مبارزات ترکیبی (martial arts ) را برای خود برگزید و به سرعت هم توانست در این رشته به موفقیت های فراوانی دست یابد. توفیقات ورزشی تیلور در ورزش به حدی بود که همه مربیانش معتقد بودند که او می تواند در آینده یکی از امید داران کسب طلای المپیک هم باشد! اما یک اشاره از سوی مربی اش کافی بود تا جرقه بازیگری در وی زده شود و مسیر زندگی اش نیز تغییر کند. مربی تیلور معتقد بود که او علاوه بر ورزش می بایستی به وضع معیشتی خود نیز توجه داشته باشد، به همین دلیل تیلور را برای بازی در یک تبلیغات تلویزیونی ترغیب کرد که همین کافی بود تا تیلور عاشق دنیای بازیگری شود. هنگامی که تیلور این موضوع را با خانواده اش در میان گذاشت، آنها هم او را تشویق به این کار کردند . با مسافرت خانواده تیلور به شهر لس آنجلس ، فرصت مناسبی پیش آمد تا وی بتواند برای بازیگری در پروژه های مختلف تست دهد.

تیلور در لس آنجلس با پشتکاری که در کارش داشت توانست در مجموعه های تلویزیونی، ایفاگر نقشهای بسیار کوتاهی باشد و این منوال تا چندین سال نیز ادامه دشت تا اینکه وی برای بازی در فیلم « گرگ و میش » تست بازیگری داد و بالاخره موفق شد تا در این فیلم حضور داشته باشد. اما چیزی که تیلور لاوتنر هرگز پیش بینی نمی کرد این بود که « گرگ و میش » به چنان محبوبیتی برسد که او را یک شبه تبدیل به ستاره سینما و الگویی برای نوجوانان کند! مجموعه فیلمهای « گرگ و میش » در حال حاضر یکی از محبوب ترین فیلمهای قشر نوجوان به حساب می آید.

فیلمها:

Cheaper by the Dozen 2
The Adventures of Sharkboy and Lavagirl 3-D

Twilight
New Moon

Valentine’s Day

Eclipse

Abduction

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x