تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

امید نوروزی نقره‌ای شد

  • کد خبر : 55228
  • 23 شهریور 1393 - 8:39
امید نوروزی نقره‌ای شد

امید نوروزی در دیدار فینال وزن ۶۶ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشیکمال مهر، مسابقات اوزان ۶۶، ۸۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن ۸۰ کیلوگرم حبیب اله اخلاقی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان به پیروزی رسید وی در دور بعد  به مصاف نیکولائوس وارکاس از یونان می رود و در صورت پیروزی برابر این حریف با برنده دیدار سلجوق جبی از ترکیه و دانیل الکساندروف از بلغارستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور با نتیجه ۳ بر یک از سد الکساندر چرنتسکی از اوکراین گذشت.وی در دور دوم با برنده کشتی میان درهارمندر دلال از هند و نورماخان تینالیف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف دیوید کاسکاویلا از ایتالیا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان آتای کویچوکولوف از قرقیزستان و فرانک استابلر از آلمان مسابقه می دهد.

**پیروزی نوروزی و اخلاقی در دور دوم

امید نوروزی و حبیب اله اخلاقی در دور دوم وزن های ۶۶ و ۸۰ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به پیروزی رسیدند.

مسابقات اوزان ۶۶، ۸۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد. وی در دور سوم با فرانک استابلر از آلمان نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۳  مسابقه می دهد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم حبیب اله اخلاقی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان به پیروزی رسید.وی در دور بعد مقابل نیکولائوس وارکاس از یونان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید تا در دور سوم با سلجوق جبی قهرمان وزن ۷۴ کیلوگرم جهان از ترکیه دیدار کند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور  اول با نتیجه ۳ بر یک از سد الکساندر چرنتسکی از اوکراین گذشت. وی در دور دوم با نورماخان تینالیف نفر سوم جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

**امید نوروزی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/نبرد مهدی زاده با لوپز کوبایی در دور سوم

امید نوروزی در دور سوم وزن ۶۶ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به پیروزی رسید.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد. وی در دور سوم مقابل فرانک استابلر از آلمان نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۳ در یک کشتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم حبیب اله اخلاقی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان به پیروزی رسید.وی در دور بعد مقابل نیکولائوس وارکاس از یونان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید تا در دور سوم با سلجوق جبی قهرمان وزن ۷۴ کیلوگرم جهان از ترکیه دیدار کند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور  اول با نتیجه ۳ بر یک از سد الکساندر چرنتسکی از اوکراین گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه یک بر صفر نورماخان تینالیف نفر سوم جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حریف مهدی زاده در این دیدار لوپز کشتی گیر سرشناس کوبا و دارنده چندین مدال طلای المپیک و جهان است.

**امید نوروزی راهی مرحله نیمه نهایی شد/مهدی زاده به گروه بازنده ها راه یافت/پایان کار اخلاقی در مسابقات

امید نوروزی در وزن ۶۶ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد. وی در دور سوم مقابل فرانک استابلر از آلمان نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۳ در یک کشتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کنسنتاتین استاس از بلغارستان در یک کشتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ و علیرغم ناداوری به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نوروزی برای حضور در دیدار فینال باید از سد توماس لورینچ از مجارستان دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان اروپا می رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم حبیب اله اخلاقی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان به پیروزی رسید.وی در دور بعد مقابل نیکولائوس وارکاس از یونان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید اما در دور سوم  و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر یک مغلوب سلجوق جبی قهرمان جهان از ترکیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل سالیف روس اخلاقی به کار خود در رقابت ها پایان داد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور  اول با نتیجه ۳ بر یک از سد الکساندر چرنتسکی از اوکراین گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه یک بر صفر نورماخان تینالیف نفر سوم جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حریف مهدی زاده این دیدار  مقابل لوپز کشتی گیر سرشناس کوبا و دارنده چندین مدال طلای المپیک و جهان با نتیجه ۶ بر صفر و با توجه به سه اخطار شدن، شکست خورد. مهدی زاده با توجه به پیروزی لوپز کوبایی مقابل ماخوف روس به گروه شانس مجدد راه یافت تا شانس کسب مدال برنز را داشته باشد.

**امید نوروزی فینالیست شد/استفانک حریف نماینده شایسته ایران

امید نوروزی به دیدار فینال وزن ۶۶ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد. وی در دور سوم مقابل فرانک استابلر از آلمان نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۳ در یک کشتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کنسنتاتین استاس از بلغارستان در یک کشتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ و علیرغم ناداوری به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نوروزی در این مرحله با نتیجه ۴ بر یک از سد توماس لورینچ دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان اروپا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار پایانی داوور استفانک از صربستان نفر سوم اروپا است.

**فینالیست های سه وزن دوم مشخص شدند

نفرات راه یافته به دیدار فینال اوزان ۶۶، ۸۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان مشخص شدند.

اسامی فینالیست های روز دوم رقابت ها به شرح زیر است:

۶۶ کیلوگرم: امید نوروزی(ایران) – داوور استفانک (صربستان)
۸۰ کیلوگرم: یوگنی سالیف (روسیه)- پیتر باسکی (مجارستان)
۱۳۰ کیلوگرم: رضا کایالپ (ترکیه) – میهان لوپز (کوبا)

**امید نوروزی با شایستگی صاحب مدال نقره شد

امید نوروزی با شایستگی صاحب مدال نقره وزن ۶۶ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان شد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد. وی در دور سوم مقابل فرانک استابلر از آلمان نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۳ در یک کشتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کنسنتاتین استاس از بلغارستان در یک کشتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ و علیرغم ناداوری به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نوروزی در این مرحله با نتیجه ۴ بر یک از سد توماس لورینچ دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان اروپا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی که همراه با ناداوری بود با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب داوور استفانک از صربستان نفر سوم اروپا شد و با شایستگی صاحب مدال نقره شد.

حبیب اله اخلاقی نماینده وزن ۸۰ کیلوگرم و بهنام مهدی زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امروز در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفتند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x