تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

تحریم ساخت ایمیل در یاهو برداشته شد

  • کد خبر : 55143
  • 22 شهریور 1393 - 10:33
تحریم ساخت ایمیل در یاهو برداشته شد

پس از گذشت یک سال از تحریم ایران توسط شرکت یاهو و نبود نام و پیش شماره کشورمان در لیست ثبت نام ایمیل، بار دیگر تحریم ها برداشته شد و کاربران می توانند برای ثبت ایمیل جدید به این سایت مراجعه نمایند.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، شهریورماه سال گذشته بود که سایت یاهو طی اقدامی عجیب دسترسی کاربران ایرانی را به ایمیل مسدود کرد. این سایت نام ایران را از میان کشورهای مختلف در لیست ثبت نام خارج کرد و از این رو امکان ارسال پیامک حاوی کد فعال سازی به شماره های داخلی ایران غیر ممکن شد.

این اقدام تنها برای ثبت نام ایمیل جدید صورت گرفت و افرادی که پیش از این از ایمیل های این شرکت استفاده می کردند توانایی ورود به سایت را داشتند. یاهو در حالی ایران را تحریم کرد که در همان زمان اپل و گوگل بخشی از تحریم ها را برداشته بودند.

پس از تحریم یاهو برای ساخت ایمیل جدید ترفندهای مختلف و افزونه های گوناگونی برای رفع این تحریم و دور زدن آن ارائه شد اما بازهم افرادی که از این ترفندها اطلاعی نداشتند قادر به ساخت ایمیل نبودند.

پس از گذشت یک سال حالا بار دیگر این شرکت ایران را از لیست تحریم خارج کرده است و کاربران ایرانی می توانند اقدام به ثبت ID جدید کنند. نام و پیش شماره ایران هم اکنون در لیست شماره تلفن های یاهو قرار گرفته است و پیامک حاوی کدفعالسازی ارسال می شود.

نحوه ساخت ایمیل یاهو را به طور مختصر در ادامه مشاهده می نمایید:

– برای ثبت نام در ایمیل یاهو ابتدا وارد این صفحه شوید.

– در صفحه باز شده اطلاعات خود مانند نام و نام خانوادگی و آی دی خاصی که مد نظر دارید را وارد نمایید. دقت داشته باشید که برای انتخاب رمز باید از اعداد، حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید همچنین نباید رمز شما کمتر از ۸ کارکتر باشد.

– در قسمت شماره موبایل ابتدا نام ایران را از لیست سمت چپ انتخاب کنید و شماره تلفن خود را وارد نمایید.

– تاریخ تولد و جنسیت خود را انتخاب کنید و گزینه Create account  را انتخاب کنید.

– در مرحله بعد باید یک کد خاص را در قسمت مشخص شده یادداشت کنید. حتما در نظر داشته باشید که حروف پر رنگ را باید یادداشت کنید.

– پس از کمی صبر اکانت شما فعال شده است و می توانید از آن لذت ببرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x