تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

ادعای محمدرضا خاتمی / چرا احمدی نژاد دوباره کاپشن پوشید؟! /دستگاه ماهواره بدهید مبدل دیجیتال بگیرید / فوتبالیست شکارچی + عکس

  • کد خبر : 54902
  • 20 شهریور 1393 - 10:21
ادعای محمدرضا خاتمی / چرا احمدی نژاد دوباره کاپشن پوشید؟! /دستگاه ماهواره بدهید مبدل دیجیتال بگیرید / فوتبالیست شکارچی + عکس

سخنان صریح مولاوردی در باره اعتیاد زنان، افزایش مصرف روانگردانها در کشور،خوش‌وبش گرم وزیر دولت دهم با احمدی‌نژاد، دانشجو: روسیاهی به زغال می‌ماند، واکنش احمدی‌نژاد به وضعیت محمدرضا رحیمی و … از مهم ترین اخبار امروز فضای مجازی است.

به گزارش گروه وبگردیکمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

حج داعشی (عکس)

چرا احمدی نژاد دوباره کاپشن پوشید؟! + عکس

به گزارش خبرآنلاین، کاپشن احمدی نژادی پس از پیروزی رئیس جمهور نهم تبدیل به یک نماد شده بود تا جایی که خیلی ها این کاپشن بهاره را به نام او می شناختند.جدیت رئیس جمهور سابق برای پوشیدن کاپشن به جای کت آنقدر بالا گرفت که در سفری به نواحی مرزی شمال غرب کشور برای افتتحال خط لوله گاز همراهانش برای او پالتویی پیدا کردند تا رئیس جمهور سرما نخورد.هر چه از سالهای ریاست جمهوری احمدی نژاد گذشت، او هم از کاپشن فاصله گرفت تا جایی که در دور دوم ریاست جمهوری اش رسما از منوی لباس های رئیس جمهور سابق حذف شد و او لباس رسمی را به کاپشن ترجیح داد.در آن سالها محمود احمدی نژاد دیگر با کاپشن مقابل دوربین تلویزیون با مردم سخن نگفت و با چهره یک رئیس جمهور خود را نشان داد.امروز یک سال بعد از آن روزها، محمود احمدی نژاد دوباره کاپشن پوشید و در مراسم ختم پدر حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات حضور یافت.

ادعای محمدرضا خاتمی

ایلنا نوشت: محمدرضا خاتمی برادر محمد خاتمی رئیس جمهور دوران اصلاحات شد.

وی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر ممنوع الخروج شدنش اینگونه ادعا کرده است که: من نیز در فرودگاه متوجه ممنوع الخروج شدن خود شدم.

افزایش مصرف روانگردانها در کشور

به گزارش مهر، قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: مصرف روانگردانها در کشور از ۳ درصد در سال ۸۶ به ۲۶ درصد افزایش یافته است.علیرضا جزینی اظهار داشت: اصلی ترین آسیب اعتیاد در کشور مواد روانگردان هستند به صورتی که مصرف این مواد از ۳ درصد در سال ۸۶ به ۲۶ درصد افزایش یافته و پس از تریاک دومین ماده مخدر مصرفی در کشور است.جزینی گفت: در حوزه درمان معتادان، ترک معتادان را دنبال می کنیم اما در خوش بینانه ترین حالت تنها ۲۰ درصد معتادان ترک کرده و بهبود می یابند.

ایرانی‌ها چطور می‌میرند؟

به گزارش ایسنا، بررسی وضعیت موجود بیماری‌ها و عوامل خطر غیرواگیر نشان می‌دهد که در سال ۱۳۹۰ از ۳۸۰ هزار مرگ ثبت شده ۹۲ هزار نفر با سکته قلبی (۲۵ درصد)، ۴۳ هزار نفر با سکته مغزی (۱۳ درصد)، ۳۱ هزار نفر حوادث و سوانح (۷ درصد) و ۳۰ هزار نفر به علت سرطان فوت کرده‌اند.

موج ایدز از راه‌های جنسی در راه است

به گزارش آریا؛ عباس صداقت رئیس اداره ایدز وزارت بهداشت با بیان این که متاسفانه به علت عدم آگاهی جوانان، بیماری ایدز از طریق تماس جنسی به سرعت رو به افزایش است، نسبت به این روند رشد هشدار داد.دکتر مینو محرز توصیه به آموزش مداوم و شفاف به جوانان، آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان را از مهم ترین وظایف مسولان بهداشتی، مولفان کتب درسی، مسولان فرهنگی و اجتماعی و از همه مهم تر رسانه ملی عنوان کرد.

یک آتش‌نشان حیوانی را سیراب کرد + عکس

جمع‌آوری ماهواره و تعویض با مبدل دیجیتال

به گزارش تسنیم، سردار محمدرضا نقدی امروز با حضور در کانون بسیج بروجرد گفت: مرکز اصلی بسیاری از شبکه های ماهواره ای در انگلیس است که هدف از تولید این برنامه ها تفرقه افکنی میان مسلمانان شیعه و سنی است.نماینده حلقه صالحین هم در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد این گروه اظهار کرد:تعدادی دستگاه ماهواره را در سطح بروجرد جمع آوری کردیم و به جای ماهواره ها دستگاه مبدل دیجیتال را تحویل خانواده ها دادیم.

ظاهر جدید محمدرضا گلزار + عکس

عکس بازیکن استقلال با گرگ شکار شده

جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال تهران هم تصاویری از شکار یک گرگ در صفحه شخصی اینستاگرام خود قرار داده است. تاریخ انتشار عکس مربوط به یک ماه پیش است، یعنی زمانی که لیگ برتر آغاز شده و او در ایران بوده است. با این حال نمی‌توان با قطعیت گفت این اقدام عجیب در ایران انجام شده است، شاید عکس در عراق یا جای دیگری گرفته شده باشد. در هر صورت آنچه اهمیت دارد واکنش منفی کاربران فضای مجازی به اقدام این فوتبالیست است. افرادی که زیر عکس او کامنت گذاشته‌اند به شدت عصبانی هستند و کار او را غیر انسانی توصیف کرده‌اند.

ترکیدن لاستیک هواپیما در فرودگاه عسلویه

لاستیک هواپیمای شرکت ماهان،پرواز تهران-عسلویه صبح سه شنبه ساعت ۸:۳۰ هنگام نشستن هواپیما در فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه ترکید که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

واکنش احمدی‌نژاد به وضعیت محمدرضا رحیمی

محمود احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالات متنوع آنها پیرامون نحوه فعالیت برای انتخابات مجلس و وضعیت معاون اول خود در دولت قبل سکوت کرد.وی همچنین در پاسخ به خبرنگاری که دلیل سکوت او را پرسید نیز لبخند زد.

خوش‌وبش گرم وزیر دولت دهم با احمدی‌نژاد + عکس

در حاشیه مراسم ختم پدر حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات

واردات‌برنج دردست دانه‌درشت‌ها

به گزارش فارس، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی پیرامون عدم خرید برنج کشاورزان مازندرانی ارائه کرد و خواستار رفع فوری این معضل از سوی دولت شد.وی اضافه کرد:‌ امروز برنج کشاورزان شمالی را از آنها نمی‌خرند و بعد می‌گویند چرا کشاورزان زمین‌های خود را به تهرانی‌ها می‌فروشند؛ امروز برنج‌ها در کارخانه‌ها انبار شده و دولت اقدام به خرید آنها نمی‌کند و همین موضوع مشکلات عدیده‌ای را برای کشاورزان پدید آورده است.نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی یکی از علل عمده فروش زمین توسط کشاورزان مازندرانی را عدم خرید محصولات‌شان عنوان کرد و گفت: زمین کشاورز محل کار اوست، کشاورز با کار بر روی این زمین روزگار می‌‌گذراند اما امروز محصولات کشاورزان را نمی‌خرند و همین موضوع مشکلات عدیده‌ای را برای کشاورزان و خانواده‌های آنها پدید آورده است.وی با ابراز نأسف نسبت به وجود برنج‌های خارجی در سبد کالا، گفت: ‌قرار بود در سبد کالا برنج ایرانی بگذارند اما برنج خارجی وارد کرده و در سبد کالا به مردم تحویل دادند، وقتی برنج خارجی وارد کنند مشخص است محصول کشاورز داخلی بر روی دستانش می‌ماند.نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی واردکننده‌های برنج را از دانه‌درشت‌ها دانست و گفت:‌ امروز به خاطر واردات برنج، برنج‌های داخلی بر روی دست کشاورزان مانده و همین باعث انبار کردن آنها شده که امروز شاهدیم حتی برنج‌ها را در فضای باز نگه می‌دارند و فقط یک پلاستیک بر رویش می‌کشند.

سخنان صریح مولاوردی درباره اعتیاد زنان

به گزارش ایرنا، معاون رییس جمهور گفت: ۷۰ درصد زنان معتاد به واسطه اعتیاد همسران خود معتاد شده و به خاطر فشار، تهدید، ترس یا همدردی همسران خود اقدام به توزیع یا مصرف مواد مخدر می کنند.«شهیندخت مولاوردی» گفت: نرخ رشد اعتیاد در زنان بیشتر از مردان شده است.وی خاطر نشان کرد، ۱۰ درصد معتادان را زنان تشکیل می دهند در حالی که این رقم در سال ۸۵ پنج درصد بوده است.

پزمان منتظری در ضیافت قطری‌ها + عکس

به گزارش مهر، در روزهایی که لیگ فوتبال قطر به خاطر برگزاری بازی‌های ملی تعطیل است، تیم‌های مختلف تمریناتشان را بدون بازیکنان ملی پوش پیگیری می‌کنند. تیم ام صلال هم که پژمان منتظری را در اختیار دارد، همراه این تیم مشغول آماده سازی خود برای هفته سوم لیگ قطر است.البته “ترکی بولنت” سرمربی تیم ام صلال دست به اقدام جالبی زد و برای بالا بردن روحیه بازیکنان تیمش، آنها را به ضیافت شام دعوت کرد. در این ضیافت بازیکنان با دست مشغول غذا خوردن هستند و پژمان منتظری هم با بلند کردن تکه‌ای از غذا، باعث خنده مسئولان تیم شده است.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=54902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x