تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

سپاه فرصت عرض اندام به تروریست‌ها در سراوان نداد/ جنازه برخی تروریست‌ها در منطقه ماند

  • کد خبر : 54839
  • 19 شهریور 1393 - 17:10
سپاه فرصت عرض اندام به تروریست‌ها در سراوان نداد/ جنازه برخی تروریست‌ها در منطقه ماند

مسئول روابط عمومی سپاه گفت: تروریست‌ها فکر می‌کردند می‌توانند باز هم در سراوان عرض‌اندام کنند اما با وجود سپاه و بسیج و تدبیری که شد، این فرصت را نیافتند.

به گزارشکمال مهر، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران، در حاشیه مراسم ختم پدر حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات که امروز چهارشنبه در مسجدالنبی برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به حمله اشرار به پاسگاه مرزی سراوان، اظهارداشت: اتفاقی که در سراوان رخ داده است در بیانیه رسمی سپاه اعلام شده و اخبار تکمیلی را اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به هدف تروریست‌ها از حمله به پاسگاه مرزی جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: بعد از کشته شدن یکی از سرکرده‌هایشان به دنبال ابراز وجود بودند تا اختلافات داخلی خودشان را پوشش بدهند.

شریف تصریح کرد: چون در سراوان قبلاً اقدامی انجام داده بودند، فکر می‌کردند می‌توانند باز هم عرض‌اندام کنند اما با وجود سپاه و بسیج و تدبیری که شده و بعد از درگیری طرفین، نتوانستند اقدامی کنند.

وی اضافه کرد: در این حمله تروریستی یکی از پاسداران به شهادت رسید و ۲ بسیجی ما نیز زخمی شدند اما آنها هم تلفاتی داشتند که نمی‌خواهند اعلام کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که بعضی از جنازه‌هایشان جا مانده وتجهیزاتی نیز از آنها باقی مانده است.

مسئول روابط عمومی سپاه با بیان اینکه پاکستان تعلل‌هایی را در موضوع تروریست‌ها انجام می‌دهد، گفت: تا یک شعاع خاصی مورد توافق طرفین قرار گرفته است اما اگر از این شعاع تروریست‌ها خارج شوند برای اینکه اقدام کنیم نیاز به هماهنگی وجود دارد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=54839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x