تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

سهام عدالت تاکنون سودی برای مردم نداشته است

  • کد خبر : 54850
  • 19 شهریور 1393 - 17:23
سهام عدالت تاکنون سودی برای مردم نداشته است

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سهام عدالت تاکنون سودی برای مردم نداشته است.

خبرگزاری فارس: سهام عدالت تاکنون سودی برای مردم نداشته است

به گزارش کمال مهرعلی سبحانی‌فر  در سبزوار با بیان اینکه سهام عدالت در یک مقطع خاصی به برخی از اقشار مردم واگذار شد، اظهار داشت: مسئله مهمی که امروز در بررسی‌های وضعیت سهام عدالت مورد بحث قرار گرفته سودآوری آن برای دریافت‌کنندگان و صاحبان این سهام است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله واگذاری این سهام‌ها به غیر نیز دارای ابهاماتی است، یادآور شد: طبیعی است تا زمانی که سهامی بدهکار باشد واگذاری آن ممکن نیست و باید مبلغ سود سهام پرداخت شود.

وی با طرح این سئوال که چه موقع افراد می‌توانند سهام خود را به دیگران واگذار کنند، گفت: با آزادسازی آن بخش از سهام که سود آن پرداخت شده، صاحبان سهام می‌توانند آن را به دیگران واگذار کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این زمینه طرحی توسط نمایندگان مجلس تهیه شده تا دارندگان سهام عدالت بتوانند آن بخش از سهام خود را که  از محل آن سود پرداخت شده، به غیر واگذار کنند که در صورت تصویب نهایی طرح قابل اجرا خواهد بود.

سبحانی‌فر در ارتباط با تاثیرگذاری سهام عدالت در افزایش تورم نیز گفت: سهام عدالت تاثیری روی تورم کشور نداشته چرا که دارای نقدینگی نبوده و به صورت غیر مستقیم در اقتصاد نقش داشته است.

انتهای پیام/۷۰۰۰۵/الف۲۰/پو۳۰۰۲

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=54850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x