تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

رئیس جمهور میثاق‌نامه «رقعه‌ای از آفتاب» را امضا کرد+ تصاویر

  • کد خبر : 54489
  • 16 شهریور 1393 - 21:18
رئیس جمهور میثاق‌نامه «رقعه‌ای از آفتاب» را امضا کرد+ تصاویر

حسن روحانی در امضای میثاق‌نامه «رقعه‌ای از آفتاب» نوشت: کلامکم نور، یادگار کلمات ائمه هدی(ع) و از بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه‌های همه پیروان اهل بیت(ع) است.

به گزارشکمال مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در دیدار با منتخبین تشکل‌های رضوی در راستای امضای میثاق‌نامه اخلاقی «رقعه‌ای از آفتاب»، ضمن تقدیر از انجام چنین اقداماتی اظهار داشت: بهره‌گیری از سخنان ائمه اطهار(ع) در شئون مختلف اجتماعی گامی در جهت درک کلام و وصایای اهل بیت(ع) محسوب می‌شود و شایان تقدیر است.

وی در نگاره‌ای که ذیل امضای میثاق‌نامه «رقعه‌ای از آفتاب» به یادگار مرقوم کرد، افزود: «کلامکم نور، یادگار کلمات ائمه هدی(ع) و از بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه‌های همه پیروان اهل بیت(ع) است. امیدواریم خداوند توفیق فهم و درک وصایای آن بزرگان و عمل به آن را به همه ما مرحمت فرماید و این بنده را نیز در زمره شیعیان و پیروان آن حضرت قرار دهد».

به گزارش فارس، میثاق‌نامه «رقعه ای از آفتاب» که به همت شبکه جوانان رضوی و توسط منتخبان تشکل‌های جوانان رضوی تهیه و به نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اهداء شد، در برگیرنده بخشی از توصیه‌ها و فرامین امام رضا(ع) به عنوان مظهر رأفت اسلامی به یاران خود است که می‌تواند به صورت منشوری از اخلاق اجتماعی و انتخاباتی در تمام طول تاریخ مورد بهره‌گیری و استناد قرار گیرد.

در ادامه تصاویری از امضای میثاق‌نامه «رقعه ای از آفتاب» توسط رئیس جمهور می‌آید:

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=54489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x