تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

تجاوز معلم سالخورده به دانش‌آموزان

  • کد خبر : 54501
  • 16 شهریور 1393 - 23:50
تجاوز معلم سالخورده به دانش‌آموزان

بر اساس حکم دادگاه معلم یکی از مدارس منچستر انگلستان به دلیل فاش شدن رابطه نامشروع‌اش با دانش آموزان خود تنها به ۸ سال زندان محکوم شد.

به گزارش گروه اجتماعیکمال مهر، پس از شکایت والدین یکی از دانش آموزان مدرسه‌ای در منچستر که نام آن فاش نشده، جنایت‌های معلمی به نام “ریچارد جونز” فاش شد.

این پدر در گزارش خود به پلیس آورد که در حال بررسی ایمیل دختر ۱۰ ساله‌اش بود که با ایمیل‌هایی از سوی معلم پیر مدرسه منچسر روبرو شد که در آن دخترش با تهدید به رابطه نامشروع وادار می‌کرد.

پلیس پس از دستگیری این معلم ۶۳ ساله، متوجه شد که قربانی این پیر مرد شیطان صفت بیش از ۱۰ دختر دانش آموزان هستند که  هر کدام از آنان به نحوی وادار به ایجاد رابطه نامشروع کرده است.

همچنین پس از شناسایی برخی قربانیان مشخص شد که این مرد حیوان صفت گاها یک دختر دانش آموز پس از اتمام مدرسه به خانه خود آورده و بارها با بی‌رحمی به آن تجاوز کرده است.

به گزارش پلیس منچستر این معلم چندین بار به دلیل سو رفتار با دانش آموزان دختر خود به صورت تذکر کتبی و شفاهی توبیخ شده بود. این در حالی است که تحقیقات پلیس منجر به فاش شدن برقراری روابط ناسالم و نامشروع این معلم از سال ۱۹۷۰ با دانش آموزان شده بود.

در دادگاهی که روز گذشته در منچستر انگستان برگزار شد وی به ۸ سال زندان محکوم شد.


 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=54501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x