تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

مستندتکان دهنده تلویزیون ترکیه درباره داعش

  • کد خبر : 53685
  • 10 شهریور 1393 - 0:52
مستندتکان دهنده تلویزیون ترکیه درباره داعش

از جمله نکات قابل توجه و هولناک در این مستند٬ شیوه‎هایی است که داعش برای فشار بر نیروها خود استفاده می‎کند.

به گزارش کمال مهر، شبکه ماهواره‎ای Sterk TV ترکیه با پخش مستندی درباره گروه تروریستی داعش پرده از چهره واقعی آن برداشت. در این فیلم که با حضور و اعتراف ۲۰ عضو سابق داعش ساخته شده است مطالب هولناکی مطرح گردیده است.

یکی از اعضای سابق داعش در این مستند با بیان اینکه “بزرگترین سلاح داعش در برابر مردم استفاده از شیوه ایجاد رعب و وحشت است” گفت: آنها به ما دستور می‎دادند که هنگام ورود به شهر موصل٬ برای ارعاب مردم هرکس را که در کوچه دیدم بُکشیم یا مورد تجاوز قرار دهیم.

دیگر عضو سابق داعش نیز با اشاره به حمایت‎های همه جانبه ترکیه از تروریست‎ها خاطرنشان کرد: شهرهای آدانا، جیزره و اورفا اصلی‎ترین نقاط ارتباطی ما با سایر نیروها بود. همچنین سیستم اطلاعاتی ترکیه کمک‎های بسیار قابل توجهی را از جهت اطلاعاتی و عملیاتی برای ما انجام می‎داد.

وی ادامه داد: باید بگویم ترکیه برای ما نه تنها یک معبر بلکه یک مرکز حمایتی لجستیکی بود. هر زمان که نیاز داشتیم می‎توانستیم براحتی وارد ترکیه شده و سلاح های مورد نیاز را تهیه کنیم.

از جمله نکات قابل توجه و هولناک در این مستند٬ شیوه‎هایی است که داعش برای فشار بر نیروها خود استفاده می‎کند.

یکی دیگر از اعتراف کنندگان با بیان اینکه “اعضای داعش از هیچ تجاوز به عنفی هراس ندارند” تصریح کرد: سران داعش برای پیشگیری از جدا شدن و یا فرار کردن فرماندهان و نیروهای این گروه تروریستی٬ آن‎ها را مورد تجاوز قرار می‎دهند و از این عمل شنیع فیلمبرداری می‎کنند. با این عمل٬ شخص مورد نظر همواره زیر فشار بوده و تنها راه رهایی‎اش خودکشی است.

وی با بیان اینکه “در این مجموعه تروریستی٬ لواط امری عادی به حساب می‎آید” اظهار داشت: بارها تهدید به تجاوز شدم تا اینکه روزی مرا بیهوش کردند و پس از به هوش آمدن٬ خود را در اتاقی آلوده یافتم.

این عضو سابق داعش افزود: مورد شکنجه‎های فجیعی قرار گرفتم و ۱۵ مرتبه به من تجاوز شد. آنها از همه این اتفاقات فیلم گرفتند و تا مدتها از این فیلم جهت تحت فشار قرار دادنم برای ادامه همکاری بهره می‎بردند.

منبع: نهضت جهانی مقاومت

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x