تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

آزادسازی منطقه “انجاته” و پنج روستای مجاور آمرلی/ پیشروی به سمت منطقه “بوحسن”، از مهم‌ ترین پایگاههای تروریست‌ها

  • کد خبر : 53560
  • 09 شهریور 1393 - 10:44
آزادسازی منطقه “انجاته” و پنج روستای مجاور آمرلی/ پیشروی به سمت منطقه “بوحسن”، از مهم‌ ترین پایگاههای تروریست‌ها

نیروهای عراقی توانستند منطقه “انجاته” و پنج روستای مجاور آمرلی را تسلط تروریست‌ها آزاد کنند.

به گزارش سرویس بین‌‌الملل کمال مهر به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای عراقی توانستند در چارچوب تلاش ها برای پایان دادن به محاصره شهر آمرلی در استان صلاح الدین، منطقه “انجاته” و پنج روستای مجاور آمرلی را آزاد کنند.

 ارتش عراق، نیروهای مردمی و نیرو‌های کُرد این کشور، با هدف پایان دادن به محاصره شهر ترکمان نشین آمرلی که از دو ماه پیش تاکنون تحت محاصره تروریست های داعش قرار دارد حملات گسترده ای را از سه محور به مواضع داعش آغاز کردند.
رسانه های عراقی اعلام کردند نیروهای عراقی، روستاهای “یکنجه” و “السلام” را آزاد کرده و به طرف منطقه “بوحسن” که از مهم ترین پایگاههای تروریست ها در منطقه به شمار می آید، در حال پیشروی هستند.
یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین به ر سانه های عراقی گفت؛ نیروهای نظامی، روستای “السلام” در حومه منطقه طوزخورماتو  را از کنترل عناصر تروریستی داعش  خارج کردند. این منبع امنیتی افزود نیروهای نظامی با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی، با یورش به روستای “السلام” و درگیری شدید با عناصر داعش،  توانستند این روستا را آزاد کنند. وی همچنین تأکید کرد که در این  درگیری دو نیروی داوطلب مردمی کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند.
از سوی دیگر، نیروهای کُرد در شمال عراق از آزادی مناطقی در شمال و شرق شهر زمار در غرب شهر موصل از دست گروه تروریستی داعش، خبر دادند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x