تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بازیکنان دو رگه ایرانی به تیم ملی ایران می‌آیند؟

  • کد خبر : 53225
  • 07 شهریور 1393 - 8:22
بازیکنان دو رگه ایرانی به تیم ملی ایران می‌آیند؟

در آستانه عقد قرارداد دوباره فدراسیون فوتبالی‌ها کارلوس کی‌روش باید دید آیا بار دیگر از بازیکنان دورگه ایرانی شاغل در لیگهای اروپایی در تیم ملی استفاده می‌شود یاخیر؟

به گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر و در آستانه عقد قرارداد دوباره با کارلوس کی‌روش و اعتقاد وی به بازیکنان دورگه که درلیگهای اروپایی بازی می‌کنند، گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به بررسی وضعیت بازیکنان دورگه ایرانی در لیگهای اروپایی و آمریکایی پرداخته است.

شروین رجبعلی فردی: 
متولد ۱۷ می‌ ۱۹۹۱ و هافبک هرتابرلین است وی معمولا در تیم دوم که در لیگ منطقه‌ای آلمان حضور دارد به میدان می‌رود. شروین فوتبال خود را از تیم لیچترفیلد آغاز کرد و سپس به هرتابرلین منتقل شده وی در سال ۲۰۰۸ توانست در سه بازی تیم اصلی در لیگ اروپا به میدان برود، ولی در فصل ۲۰۰۹ – ۲۰۱۰ تنها یک بازی در لیگ اروپا سهم وی بود.

در فصل ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱ در نیم فصل از تیم هرتابرلین به صورت قرضی جدا شد و به تیم آلمانیا آخن پیوست و ۲ گل هم مقابل پادربودن و اگزبورگ به ثمر رساند، وی بعد از سقوط آلمانیا آخن به دسته پایین‌تر دوباره به هرتابرلین بازگشت در سال ۲۰۱۳ هانزاروستک رفت و در ۳۰ بازی ۲ گل به ثمر رساند.

کیان سلطان‌پور 
مهاجم تیم دوم دورتموند متولد ۲۳ جولای ۱۹۸۹ است که با ۱/۹۰ متر قد در بوندسلیگا ۳ آلمان حضور دارد وی در تیم یونیون برلین در سال ۲۰۰۸ به لیگ منطقه‌ای آلمان گام گذاشت و برای این تیم در ۹۴ بازی ۵۴ گل به ثمر رساند.

وی دوباره به تیم دوم دورتموند منتقل شد و مقابل تیمهای دوم بوخوم و کلن ۳ گل به ثمر رساند، سلطان‌پور را گلزنی را خوب می‌داند و خودش هم تمایل دارد که برای تیم ملی ایران بازی کند، وی در سال ۲۰۱۳ سه بازی در باشگاه فوتبال زاربروکن کرده است.

آرام خلیلی 
بازیکن کردستانی متولد ۲۸ جولی ۱۹۸۹ در بوکان که در حال حاضر به صورت قرضی درتیم نوتودن در دسته اول نروژ بازی می‌کند. وی در سال ۲۰۰۹ به تیم آ اک استارک در لیگ برتر نروژ در هفت بازی به میدان رفت و به تیم لیلستروم گل زد آرام در لیگ برتر سوئد در تیم گایس به میدان رفت و در بازی این تیم ۲ گل به ثمر رساند، وی در سال ۲۰۱۱ به تیم بودا گلیمت در دسته اول نروژ منتقل شد و فصل خوبی را با ۱۲ گل در ۳۰ بازی پشت سر گذاشت. وی پس از یوهانسون با ۱۳ گل بهترین گلزن تیمش بود.

در سال ۲۰۱۲ او در بودا کلیمت در ۱۷ بازی ۳ گل به ثمر رساند که دو گل آن به تیم نوتودن بود که موجب شد مورد توجه این تیم قرار بگیرد.

آرش طالبی‌نژاد  
متولد ۱۹۸۱ در بندر عباس ساکن نروژ است وی در تیم زیر ۲۱ سالهای نروژ هفت بازی انجام داده و ۳ گل به ثمر رسانده است در سال ۲۰۰۲ در تیم آ اسولنا فوتبال خودش را شروع کرد و در سال ۲۰۰۵ به تیم تروموسوی نروژ رفت و در سال ۲۰۰۷ به تیم بروماپوزکارنا در دسته اول سوئد قرارداد بست و برای این تیم ۵ گل به ثمر رساند.

نیکولا هاتفی‌مفرد 
با قد ۱/۸۳ و وزن ۷۸ کیلوگرم اندام متناسبی برای دروازه‌بانی دارد. وی متولد ۱۹۹۱ در بلژیک است و در سال ۲۰۰۷ به تیم بروسلس رفت، وی در سال ۲۰۰۹ مورد توجه سران شارلووا قرار گرفت، نیکولا در ۷ بازی در لیگ برتر بلژیک برای این تیم به میدان رفت و ۱۹ گل دریافت کرد.

دانیل نوروزی  
متولد ۳ ژانویه ۱۹۹۳ ژانویه در دانمارک یک فوتبالیست حرفه‌ای که به عنوان یک بال چپ برای بروندبی در مسابقات قهرمانی دانمارک بازی می‌کند وی ۳۰ بازی برای تیم ملی دانمارک و ۲ بازی برای تیم فوتبال زیر ۲۰ ساله‌های دانمارک انجام داده است.

علی منوچهری  
بازیکن ایرانی – اتریشی- شیلیایی است، وی از پدر ایرانی و مادری شیلیایی دارد و خودش متولد اتریش است، منوچهری هنگامی که سه سال داشت پدرش در گذشت و به همراه مادرش به شیلی رفت منوچهری در باشگاههای کوکیبویونیرو – بوانته اسپانیا – دیپورس آنتوفاگاستا – سانتیاگو مورنینگ – نیوبلنسه و دپورس کونسپسیون بازی کرده وی در سال ۲۰۰۶ به تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های شیلی دعوت شده است.

حال باید دید اگر کی‌روش دوباره سکان هدایت تیم ملی ایران به بدست گیرد از این بازیکنان دورگه مثل دژاگه، قوچان‌نژاد، دانیال داوری و بیت‌آشور استفاده می‌کند یا خیر؟

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x