تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

روز دختر و آرمیتا بدون پدر/ حسرت تبریک پدر بر دل این دختران

  • کد خبر : 53088
  • 06 شهریور 1393 - 10:58
روز دختر و آرمیتا بدون پدر/ حسرت تبریک پدر بر دل این دختران

آرمیتا فرزند شهید رضایی نژاد که پدرش را جلوی چشمان او به شهادت رساندند دختر کوچولوی ایرانی امروز می تواند خاص ترین روز زندگیش باشد؛آرمیتا حالا پدری ندارد که مانند خیلی از پدرانی که دخترانشان را بغل می کنند و این روز راتبریک می‌گویند به او هم تبریک بگوید.

به گزارش کمال مهر، اول ذی القعده مصادف با تولد حضرت معصومه (س) که به عنوان روز دختر نامگذاری شده، روزی که مقام دختر در جامعه گرامی داشته شده است و خانواده‌هایی که صاحب دختر هستند یا به قول بزرگان “صاحب رحمت” هستند مقام دخترانشان را ارج می‌نهند.

اما روز دختر برای دخترانی که پدر ندارند شاید روزی خاص‌تر باشد؛ دخترانی که پدرانشان را به هر دلیلی از دست داده اند.

معمولا دختر علاقه زیادی به پدر دارد وابستگی که دختران به پدر دارند را شاید نتوان حتی به زبان آورد. که این وابستگی به نوعی دو طرفه است.

آن طرف در سرزمینهای اشغالی فلسطین کودکان بی گناه هر روز به خاک و خون کشیده می‌شوند و پدران خود را از دست می‌دهند روز دختر برای آنها هم متفاوت است که بدون تبریک پدر تنها نظاره گر جنازه پدرانشان هستند.

امروز اگرچه غزه توانست با مقاومت خود حصر غزه را بشکند؛ اما با گذشت بیش از یک ماه جنگ، دختران زیادی هستند که پدر ندارند و پدران زیادی بر جای ماندند که از دخترانشان تنها یک خاطره مانده است.

 

۳ سال از سالروز شهادت شهید داریوش رضایی نژاد می گذرد و هنوز هم دختر این شهید بزرگوار جای خالی پدرش را حس می کند.

 آرمیتا فرزند شهید رضایی نژاد که پدرش را جلوی چشمان او به شهادت رساندند دختر کوچک ایرانی امروز می توانست خاص ترین روز زندگیش باشد؛ آرمیتا حالا پدری ندارد که مانند خیلی از پدرانی که دخترانشان را بغل می کنند و این روز راتبریک می‌گویند به او هم تبریک بگوید.

آرمیتا حالا حسرت تبریک گفتن پدر را در دل دارد او امرور دختر ایران است و همه پدرانی ایرانی به آرمیتای عزیز به مناسبت روز دختر تبریک می‌گویند تا هیچ وقت جای خالی پدر شهیدش را احساس نکند.

دختران زیادی هستند که امروز می توانستند از پدران خود تبریک دریافت کنند اما پدرانشان خون خود را هدیه کرده اند تا دختران و پدران زیادی در امنیت و آسایش زندگی کنند.

انتهای پیام/ م

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x