تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

تشبیه اسرائیل به خوک‌های بازی «پرندگان عصبانی» + عکس

  • کد خبر : 53027
  • 06 شهریور 1393 - 11:18
تشبیه اسرائیل به خوک‌های بازی «پرندگان عصبانی» + عکس

نسخه ایرانی و ضد اسرائیلی اپلیکیشن پرطرفدار پرندگان خشمگین در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال رونمایی شد.

کمال مهر- سال‌هاست که هنر بازی‌نویسی و نرم‌افزارسازی به عنوان یکی از ابزارهای مهم جنگ روانی در جهان شناخته شده است. هرچند که کشور ما قدری دیر به سمت این صنعت کارآمد روی آورده است اما گاهی یک اقدام ساده و در عین حال هوشمندانه می‌تواند دشمنان اسلام را خشمگین کند. ژروزالم پست در گزارشی نسبت به یکی از بازی‌هایی که در این نمایشگاه رونمایی شده واکنش نشان داده است:

ایران در این هفته بُعد فرهنگی جدیدی از حالت ضد اسرئیلی قدیمی خود را رونمایی کرد که در آن اسرائیل را به خوک‌های بازی پرندگان عصبانی تشبیه کرده که تخم‌های پرندگان را می‌دزند.

عموم ایرانیان می‌توانند این بازی را در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال که این هفته در تهران به روی مردم باز شد ببینند.

تشبیه اسرائیل به خوک‌های بازی «پرندگان عصبانی» + عکس

در بازی پرندگان عصبانی، بازیکنان از یک قلاب‌سنگ برای پرتاب کردن پرندگان به سمت خوک‌هایی که تخم‌های آنان را دزدیده‌اند استفاده می‌کنند. در نتیجه تمام خوک‌ها به خون‌خواهی تجاوزی که کرده‌اند کشته می‌شوند.

در نسخه ایرانی این بازی، خوک‌ها درون ستاره داود قرار گرفته‌اند، به طوری که با عملیات‌های انتحاری خودشان را به آنان می‌کوبند. برای کامل شدن تصویر، ایرانیان از پرچم اسرائیل نیز استفاده کرده‌اند.

روزنامه‌نگار ایرانی سبحان حسنوند، کسی که تصویر این بازی را در توئیتر خود منتشر کرده گفته است که این خوک‌ها در خانه‌ای سست (ستاره داود) جای گرفته‌اند تا خوب آسیب ببینند.

تشبیه اسرائیل به خوک‌های بازی «پرندگان عصبانی» + عکس

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده و شامل بخش‌های گوناگونی چون هنر بازی‌های رایانه‌ای، رسانه‌های آنلاین و واقعیت‌های الحاقی از رسانه‌های دیجیتال ایرانی و بین‌المللی است.

مطالب مرتبط
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x