تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

سیگار، مشایی و مرد مرموز /تقاضای یکی از سران فتنه برای خروج از کشور

  • کد خبر : 52886
  • 05 شهریور 1393 - 8:37
سیگار، مشایی و مرد مرموز /تقاضای یکی از سران فتنه برای خروج از کشور

لحظه عکس‌برداری پهپاد از موشک ایرانی، دستگیری اخلالگران در مناطق زلزله‌زده آبدانان هنگام توزیع چادر،فروش اجساد؛ منبع درآمد جدید تروریست های داعش،تقاضای خاتمی برای خروج از کشور،شیوع بیماری مسری آزار جنسی در آمریکا،نیمکتی بدون حتی یک ستاره،خبری تکاندهنده از شرکای قاچاقچی مشهور سیگار ؛ باز هم نام مشایی و مرد مرموز در میان است! و … ازمهم‌ترین اخبار منتشر شده در فضای مجازی امروز است.

به گزارش گروه وبگردیکمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.
لحظه عکس‌برداری پهپاد از موشک ایرانی/ کاریکاتور

براساس این اطلاعیه هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادار گریز بوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته‌ای نطنز را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.

دستگیری اخلالگران در مناطق زلزله‌زده آبدانان هنگام توزیع چادر

به گزارش ایسنا، ‌فرمانده انتظامی آبدانان از دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش‌، سارقان و اخلالگران در نظم عمومی در جریان توزیع چادر و موادغذایی در نقاط زلزله‌زده خبر داد.سرهنگ «علی مهری» اظهار کرد: ۱۱ نفر از اراذل و اوباش، سارقین و اخلالگران در نظم عمومی در جریان توزیع چادر و موادغذایی دستگیر و با تشکیل پرونده و رای مراجع قانونی راهی زندان شدند.

فروش اجساد؛ منبع درآمد جدید تروریست های داعش

به گزارش ایرنا، یک منبع محلی عراقی گفت: خانواده فردی موسوم به ابو داوود که از اعضای ارشد گروه نقشبندیه (از گروه های هم پیمان با داعش) بود مبلغ ۵۰ هزار دلار برای تحویل گرفتن جسد وی و سه تن از همراهانش از طریق یک واسطه به داعشی ها پرداخت کرده اند.فرد مذکور دو هفته قبل، پس از گرفتار شدن در کمین نیروهای داعش در اطراف منطقه السعدیه در ۶۰ کیلومتری شمال بعقوبه به همراه سه تن از دوستانش دستگیر و سپس اعدام شد.این منبع محلی افزود: داعش مبلغ ۱۵۰ هزار دلار آمریکا برای تحویل دادن اجساد این سه نفر درخواست کرده بود اما واسطه ها توانستند این مبلغ را تا ۵۰ هزار دلار کاهش دهند و این اجساد صبح امروز در مکانی نزدیک به ورودی غربی السعدیه به خانواده هایشان تحویل داده شد.در برهه اخیر، گروهک تروریستی داعش رویکرد جدیدی را در مبادله جسد قربانیان در ازای مبالغ هنگفت در پیش گرفته و بسیاری از خانواده های عراقی، برای گرفتن جسد فرزندان خود باید مبالغ قابل توجهی پرداخت کنند و این مبادله ها از طریق واسطه هایی صورت می گیرد که با سرکردگان داعش ارتباط نزدیکی دارند.

تقاضای خاتمی برای خروج از کشور

سایت جهان در بخش “اخبار ویژه و کوتاه” خود نوشت:  محمد خاتمی تقاضای خروج از کشور داده و خواسته است تا موضوع ممنوع‌الخروجی‌اش حل و فصل شود.وی علاوه بر سفر حج برنامه‌ای هم برای شرکت در یک سمینار در لبنان دارد.

گفتگوی خودروساز قدیمی با روحانی + عکس

 

شیوع بیماری مسری آزار جنسی در آمریکا

به گزارش ایسنا، سال تحصیلی جدید در آمریکا آغاز می‌شود و با توجه به رشد بحران این قبیل سوءرفتارها و اقدامات غیرانسانی و وحشیانه دانشگاه‌ها برای مقابله با مجرمان و متجاوزان جنسی آم

لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=52886
  • ارسال توسط :
  • 28 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سیگار، مشایی و مرد مرموز /تقاضای یکی از سران فتنه برای خروج از کشور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.