تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نصیحت فتنه گران به زنان مطلقه جریان نفاق در مقایسه با همسران توده ای ها و منافقین+ تصویر

  • کد خبر : 52599
  • 03 شهریور 1393 - 10:12
نصیحت فتنه گران به زنان مطلقه جریان نفاق در مقایسه با همسران توده ای ها و منافقین+ تصویر

دوستان از خودخواهی هایشان دست بردارند و عالمانه تر و عاقلانه تر بیاندیشند . بدانند که جامعه اجتماعی و سیاسی بعدها در موردشان قضاوت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار وبگردیکمال مهر ، ناصر اشجری از حامیان فتنه ۸۸ که در شبکه های های محفلی جماعت فتنه گر حضوری پررنگ دارد از افزایش طلاق در میان خانواده های منسوب به این طیف اظهار نگرانی عمیقی داشته است.

وی در مطلبی که در صفحه فیس بوکش منتشر کرده با نکوهش این مساله شوم و مقایسه اش با وفاداری بیشتر همسران توده ای ها و گروهک تروریستی منافقین می نویسد : “امروز اما دلم به درد می آید وقتی که می شنوم همسران این جماعت به محض اطلاع از طول  مدت دوران محکومیت شوهر، فورا تقاضای طلاق می دهند و خلاص! ”

پیش تر نیز  جهانبخش خانجانی سخنگوی وزارت کشور در دولت اصلاحات با اظهار تأسف و تأثر عمیق از پیامد شوم جدایی و طلاق در خانواده های اصلاح طلبان پس از فتنه ۸۸ در صفحه فیس بوکش نوشت: “چند خبر مرا به شدت متاثر کرده است از جمله خبر جدایی و یا در شرف جدایی تعدادی از خانمهای اصلاح طلب از همسران اصلاح طلبشان ! خیلی این موضوع مرا ناراحت کرده است ، بیایید این ویروس و این تفکر را درمان کنیم .”

این عضو حزب کارگزاران سازندگی بدون هیچ اشاره ای به علل این پیامد شوم در ادامه اظهار می دارد : ” امیدوارم طرح این مساله در فضای مجازی سبب شود دوستان از خودخواهی هایشان دست بردارند و عالمانه تر و عاقلانه تر بیاندیشند . بدانند که جامعه اجتماعی و سیاسی بعدها در موردشان قضاوت خواهند کرد.”

یکی از متهمین فتنه ۸۸ نیز در کامنتی زیر این مطلب می افزاید : ” دوستان اصلاح طلب باید بدانند که اگر کار به این جدایی ها ختم شود ، سخت تر می توانند پیشرو مطالبات مردم باشند ! زیرا اولین سئوال مردم این خواهد بود : اگر کسی نتواند خانواده خود را مدیریت و اداره کند آیا می تواند جامعه را مدیریت کند؟!”

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=52599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x