تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

  حزب های ۳-۴ نفره اصلاح طلبان / رونق مهدهای سگ در تهران! / دایی درخواست کریمی را پذیرفت / ممنوعیت عجیب در چین

  • کد خبر : 52480
  • 03 شهریور 1393 - 7:59
   حزب های ۳-۴ نفره اصلاح طلبان / رونق مهدهای سگ در تهران! / دایی درخواست کریمی را پذیرفت / ممنوعیت عجیب در چین

زن داعشی انگلیسی از قربانی بعدی خود می‌گوید، شیرینی با طعم جیرجیرک!، فن من درآوردی در کشتی، آخرین وضعیت پرونده (م. ر) و احمدی نژاد،ریش و برقع در چین ممنوع شد، نارضایتی مردم از کیفیت خدمات ارتباطی و … از مهم ترین اخبار امروز فضای مجازی کشور است .

به گزارش گروه وبگردی کمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.


زن داعشی انگلیسی از قربانی بعدی خود می‌گوید

به گزارش ایسنا،  «خدیجه داره» که اصالتاً اهل لندن است، با یک مرد سوئدی با نام «ابوبکر» که از تروریست‌های «دولت اسلامی» موسوم به داعش است، ازدواج کرده است. ابوبکر و خدیجه در سال ۲۰۱۲ به سوریه رفتند و هم‌اکنون به همراه پسرشان با اعضای این گروه تروریستی زندگی می‌کنند. خدیجه با نام «مهاجر شام» در توئیتر مطلب می‌نویسد و علایقش را برای اقدامات تروریستی در سوریه بازگو می‌کند.در یکی از پیام‌های توئیتری وی که هم‌اکنون مسدود شده است، آمده است: «من می‌خواهم اولین زن انگلیسی باشم که یک تروریست انگلیسی یا آمریکایی را می‌کشد.»

شیرینی با طعم جیرجیرک!

شیرینی پز فرانسوی به نام سیلوین ماسکوار شیرینی های جدیدش را به شیوه ای عجیب تهیه میکند. او از حشراتی مانند کرم و جیرجیرک برای تزئیین شکلات‌هایش استفاده می‌کند. این حشرات معمولا با روکشی از طلا پوشانده می‌شوند. یک بسته نه تایی از این شکلات‌ها حدود ۳۰ دلار قیمت دارند. همانطور که در گزارش سازمان ملل آمده است خوردن حشرات علاوه بر مفید و مغزی بودن می‌تواند به لاغری هم کمک کند.

عکس/ فن من درآوردی در کشتی
در حاشیه فینال لیگ برتر کشتی فرنگی

آخرین وضعیت پرونده (م. ر) و احمدی نژاد
به گزارش مهر، قاضی محسن افتخاری سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده (م. ر) گفت: حکم پرونده تا دو هفته آینده صادر می‌شود و پس از صدور و انشای رای به طرفین پرونده اعلام خواهد شد.وی درباره آخرین وضعیت پرونده احمدی نژاد نیز گفت: این پرونده در وقت احتیاطی است.

ریش و برقع در چین ممنوع شد

به گزارش ایسنا، دولت چین در استان سین‌کیانگ واقع در غرب این کشور گذاشتن ریش برای جوانان و استفاده از هر نوع حجاب بویژه برقع برای زنان را ممنوع کرده است.اقدامات دولت مرکزی علیه مسلمانان در غرب چین در پی حملات اخیر در پکن، شدت یافته چرا که دولت چین اویغورها را مسئول این حملات می‌داند.براساس قوانین جدید، مردان جوان اویغوری که ریش دارند، در ایست‌های بازرسی متوقف شده و مورد بازجویی قرار می‌گیرند. زنان نیز که دارای حجاب صورت هستند، متوقف می‌شوند. بیمارستان‌ها و سایر اماکن عمومی نیز از ورود این افراد با ریش و حجاب ممانعت به‌ عمل می‌آورند. حتی در بخش‌هایی از سین‌کیانگ از سوار شدن زنان و مردان با حجاب و ریش به اتوبوس جلوگیری می‌شود.

نارضایتی مردم از کیفیت خدمات ارتباطی

به گزارش مهر: محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وضعیت کیفیت ارتباطات کشور گفت: مردم از بخشی از خدماتی که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می شود، راضی نیستند؛ چراکه آنچه هم‌اکنون مردم دریافت می‌کنند از نظر سرعت و کیفیت، کم‌فروشی محسوب می‌شود.

دایی درخواست کریمی را پذیرفت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد بعد از بازی تیمش با پدیده چالش آب یخ را انجام خواهد داد.

به گزارش صراط، علی دایی بعد از پایان نشست خبری قبل از دیدار پدیده مشهد با پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر انجام چالش آب یخ، گفت: با سه بازیکن دیگر بعد از بازی پرسپولیس با پدیده، این کار را انجام خواهم داد.
این در حالی است که علی کریمی روز جمعه چالش آب یخ را انجام داده بود و از رضا عطاران، علی دایی و مازیار فلاحی خواسته بود که این کار را انجام بدهند. با این حساب، علی دایی با تاخیر به درخواست کریمی پاسخ مثبت داده و این چالش را انجام خواهد داد.

اصلاح‌طلبان تعداد زیادی حزب ۳-۴نفره داشتند

به گزارش تسنیم، حسن غفوری‌فرد گفت: در دوران حیات خانه احزاب فراز و فرودی را شاهد هستیم که فرازش در دوران دوم خرداد است .خانه احزاب در دولت اصلاحات شروع شد و زمانی که آقای موسوی‌لاری وزیر کشور بودند. آن موقع، تعداد احزاب رشد خیلی سریعی داشت، تعداد احزاب و گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی که از وزارت کشور مجوز گرفته بودند به حدود  ۲۰۰ حزب رسیده بودند. اصلاح طلبان تعداد زیادی احزاب ۴ یا ۵ یا ۱۰نفره تشکیل دادند که اکثریت داشته باشند و به دلیل اینکه در وزارت کشور هم دست داشتند به راحتی توانستند تعداد احزاب اصلاح‌طلب را افزایش دهند که اغلب این‌ها سه یا چهار نفره بود. بد نیست بگویم که یک موقع بحث این بود که با سه نفر می‌تواند یک حزب تشکیل داد، یعنی هیئت مؤسسان آن ۳ نفر باشد، بعد یک قانونی نوشتیم که ۵ نفر باشند ولی یک عده اعتراض کردند، یعنی نمی‌توانستند ۵ نفر جمع کنند!مثلا یک آقایی که اسم نمی‌برم با همسرش و با یک نفر دیگر یک حزب تشکیل داده بودند. آن موقع ما گفتیم که قاعدتاً حزب باید هویت و شناسنامه و حداقل دفتری در بعضی استان‌ها – ۴-۵ دفتر- داشته باشند.

دزدی از زلزله زدگان ایلام با پوشش هلال احمر!

به گزارش ایرنا ، ماموران انتظامی آبدانان در استان ایلام موفق به شناسایی دو سارق شدند که با پوشیدن لباس امدادگران جمعیت هلال احمر از زلزله زدگان این شهرستان کلاهبرداری و سرقت می کردند.فرمانده انتظامی آبدانان گفت: این دو کلاهبردار با پوشیدن لباس ماموران امداد و نجات هلال احمر و سوء استفاده از فضای موجود در مناطق زلزله زده از آسیب دیدگان این شهرستان اخاذی کرده اند.سرهنگ «علی مهری» افزود: ماموران ناجا در پی گزارش های مردمی و مراقبت عناصر اطلاعاتی این کلاهبرداران را هنگام ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر کردند.وی ادامه داد: این افراد با استفاده از این پوشش اعتماد مردم را جلب و سپس اقدام به سرقت چادر، مواد غذایی و مایحتاج زندگی زلزله زدگان می کردند.

رونق مهدهای سگ در تهران!

به گزارش اقتصاد نیوز، دغدغه‌های هر روزه‌ مردم تهران که بیشتر می‌شود، فرصت وقت گذراندن با دوست و آشنایان هم به همان نسبت کمتر می‌شود. در این میان برخی هستند که به جای گذراندن وقت با دوستان، بودن در کنار حیوانات خانگی را انتخاب می‌کنند.نگاهی به شبکه‌های اجتماعی به خوبی نشان می‌دهد که حتی صاحبان بسیاری از این حیوانات خانگی، وقت کافی برای گذراندن با این همراهان‌شان را هم ندارند؛ چه بسیار صفحاتی که آگهی واگذاری برخی از این حیوانات خانگی را به نمایش می‌گذارد تا شاید با تغییر صاحبان آنها، تغییری در شرایط این حیوانات ایجاد شود.از جدیدترین مطالبی که در برخی از این صفحات ایجاد شده، آگهی نگهداری از حیوانات خانگی است. این صفحات با گذاشتن شماره‌هایی اقدام به جذب مخاطب‌هایی کرده‌اند که به دلیل مشغله کاری، توان نگاهداری از حیوانات در طول روز را ندارند. در عین حال از جمله افرادی هستند که می‌توانند ماهانه مبلغی را به موسسات یا افراد مشخص بپردازند تا در طول ساعات کاری، مراقب حیوان خانگی‌شان باشند.این مسئله درست مانند مهدهای کودک است. حتی می‌توان گفت با همان عدد و رقم، چرا که رقم ماهانه هریک از این مهدها چیزی در حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است.

صادق خرازی: در ستاد قالیباف نبودم

به گزارش ایسنا در پی طرح اخبار و شایعاتی مبنی بر حضور سید محمد صادق خرازی از اعضای هیات موسس تشکل «ندای ایرانیان» در ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در سال ۹۲، صادق خرازی در توضیحاتی اعلام کرد که شایعه حضورم در ستاد انتخاباتی قالیباف کذب محض است.

سرویس بهداشتی خوشمزه + تصویر

این سرویس بهداشتی تماما از جنس شکلات بوده و توسط یک شرکت تبلیغاتی انگلیسی ساخته شده که قیمت فروش آن ۸۰ هزار پوند عنوان شده است.

روستایی با زنان رکورد دار! +تصاویر

روستای چینی هانگلو در کتاب رکوردهای گینس به‌عنوان روستایی که زنانش بلندترین موهای دنیا را دارند ثبت شده است. بر اساس عقاید و رسوم در این روستا، زنان سه بار در عمر خود موهایشان را کوتاه می‌کنند: در روز تولد، در ۱۸ سالگی و در روز عروسی. این زنان موهای بلند خود را شبیه کلاه بر روی سرشان می‌پیچند.

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=52480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x