تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در تهران قدیم برگزار می‌شود

  • کد خبر : 52148
  • 30 مرداد 1393 - 17:39
نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در تهران قدیم برگزار می‌شود

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی از برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در این منطقه خبر داد.


به گزارش کمال مهرمهناز اسکندر مدیر اداره آموزش‌های شهروندی   گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۲ همزمان با ایام تابستان در دستورکار اداره آموزش‌های شهرندی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با فصل تابستان و تا پایان شهریور ماه سال ۹۳ در محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۲ به منظور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب میان شهروندان در دست اجرا است.

اسکندر اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره آموزش‌های شهروندی، اداره فرهنگی، اداره مشارکت های اجتماعی، اداره امور بانوان، شهرداری نواحی ۶ گانه و سراهای محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۲ مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۲، ارائه محصولات فرهنگی، مذهبی و محصولات تولیدی عفاف و حجاب، آموزش چهره به چهره مسائل مختلف پیرامون عفاف و حجاب، توزیع اقلام آموزشی و پکیج‌های آموزشی و فرهنگی، برگزاری جلسات پاسخگویی به سوالات و شبهات پیرامون مسائل حجاب و عفاف انجام مشاوره‌های مذهبی از اقدامات اجرایی این طرح است.

اسکندر خاطرنشان کرد: برگزاری تورهای تهران‌گردی و رستوران گردی در محلات ۱۳ گانه و نواحی ۶ گانه منطقه ۱۲، اجرای طرح‌های آموزشی اوقات فراغت، برپایی پایگاه‌های تابستانه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه ۱۲ است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=52148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x