تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

ترکیه بهشتی برای داعشی‌ها

  • کد خبر : 51550
  • 26 مرداد 1393 - 8:10

عناصر گروه تروریستی داعش، به صورت آزادانه در حال رفت و آمد در مناطق مرزی ترکیه و سوریه و خرید از بازارها هستند و در بیمارستان‌های این کشور درمان می‌شوند.

به گزارش کمال مهر به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه “الشرق الاوسط” چاپ لندن در گزارشی تأکید کرد: عناصر داعش که اکنون به یکی از مخوف‌ترین گروه‌های تروریستی منطقه تبدیل شده است، به راحتی در یک شهر مرزی ترکیه رفت و آمد می‌کنند.

این روزنامه بدون اشاره به نام این شهر، تأکید کرد که عناصر داعش این شهر را مرکز خرید خود می‌دانند. الشرق الاوسط افزود؛ این شهر در حال ارائه خدمات به هر گروه و فردی است که در حال جنگ در سوریه است  و ترکیه برای این گروه‌ها فرش قرمز گسترده است.
بر اساس این گزارش، مردم این شهر از رفت و آمد آزادانه جنگجویان افراطی در بازارها، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها سخن می‌گویند؛ و به گفته آنها اکثر این تروریست‌ها تلفن همراه هوشمند دارند.
الشرق الاوسط خاطرنشان کرد که مجروحان داعش و جبهه النصره نیز در بیمارستانهای ترکیه درمان می‌شوند.
الشرق الاوسط تأکید کرد که با وجود تدابیر اخیر که ضد داعش اتخاذ شده است، رفت و آمد آزادانه عناصر این گروه به ترکیه، در کارایی تلاشهای بین المللی برای افزایش فشارها بر این گروه تروریستی تردید ایجاد می‌کند؛ گروهی که با اعدام‌های علنی و بریدن سرها معروف شده است.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x