تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

انتقال آیت‌الله مهدوی کنی به بیمارستان شهید رجایی تهران

  • کد خبر : 51117
  • 23 مرداد 1393 - 9:46
انتقال آیت‌الله مهدوی کنی به بیمارستان شهید رجایی تهران

رئیس دفتر ریاست مجلس خبرگان رهبری از انتقال آیت‌الله مهدوی کنی به بیمارستان رجایی‌ تهران خبر داد.

به گزارش کمال مهرابراهیم انصاریان ، درباره وضعیت جسمی آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: شرایط عمومی ایشان مطلوب و مناسب است و تیم پزشکی به سرپرستی دکتر ولایتی نسبت به درمان ایشان مسئولیت دارند و اقدامات لازم پزشکی را با همکاران مجرب و متخصیصن در زمینه‌های مختلف همکاری لازم را دارند.

وی افزود: بیت آیت‌الله مهدوی کنی از تیم پزشکی سابق و کادر پرستاری و خدماتی خصوصا مدیریت بیمارستان بهمن کمال تشکر را دارند که در این مدت تلاش‌های را در مورد آیت‌الله مهدوی کنی بکار بردند.

انصاریان درباره انتقال و جابجایی ایشان به بیمارستان دیگر اظهار داشت: چون در روز۱۴ خرداد آیت‌الله مهدوی کنی دچار مشکل قلبی شدند ضروری بود که ایشان به نزدیکترین مرکز و بیمارستان اعزام شوند و با توجه به اینکه در این مدت وضعیت عمومی ایشان به حالت عادی و مطلوب رسیده لازم بود که ایشان به بیمارستانی که سال‌های قبل در آنجا مسائل درمانی را دنبال می کردیم منتقل شوند.

رئیس دفتر ریاست مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: با توجه به نظر خانواده و مشورت پزشکان و تیم پزشکی و درمانی این انتقال در روز گذشته انجام گرفت و با همکاری کادر پزشکی بیمارستان انشالله درمان ایشان به خوبی شود.

انصاریان در پایان از همه مردم و متدینین خواست برای سلامتی آیت‌الله مهدوی کنی دعا کنند تا بزودی شاهد بهبودی ایشان باشیم.

گفتنی است روز گذشته “علی‌اکبر ولایتی” سرپرست تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی کنی درباره آخرین وضعیت ایشان گفت: وضعیت عمومی آیت‌الله مهدوی کنی نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است که البته مراکز عصبی ایشان دچار صدماتی شده که بخشی از آنها باقی مانده و بخشی دیگر به نسبت بهبود یافته است.(اینجا) 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x