تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

امیرحسین مدرس مجری مجموعه “خانواده ها بدانند” می‌شود

  • کد خبر : 51138
  • 23 مرداد 1393 - 9:50
امیرحسین مدرس مجری مجموعه “خانواده ها بدانند” می‌شود

مجموعه «خانواده ها بدانند» در ۴۲ قسمت ۵۰ دقیقه ای با اجرای امیرحسین مدرس درگروه آموزش‌های حرفه ای شبکه آموزش به مدیریت صمد پورنصاری در حال تولید می باشد و از هفته آینده به روی آنتن می‌رود.

 

به گزارش کمال مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما،امروزه دسترسی سریع  و آسان به مواد اعتیاد آور، یکی از واقعیتهای تلخ اجتماعی است و هیچ تضمینی وجود ندارد که خانواده ها از آسیب های  ویرانگر اعتیاد در امان بمانند؛بر این اساس شبکه آموزش سیما با مشارکت و همراهی ستاد مبارزه با مواد مخدر مجموعه ای با عنوان “خانواده ها بدانند” را تدارک دیده تا با آموزش نکات مفید  به مخاطبان، آنها  را در مواجهه با آسیبهای اعتیاد توانمند سازد.

مجموعه «خانواده ها بدانند»  در ۴۲ قسمت ۵۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی سید جلال چاوشیان و کارگردانی جمشید بیات ترک درگروه آموزش های حرفه ای شبکه آموزش به  مدیریت صمد پورنصاری در حال تولید  می باشد و از هفته آینده به روی آنتن می‌رود.

در این مجموعه کارشناسان خبره ای  همچون دکتر روشن پژوه، دکتر براتی سده، دکتر رضازاده، دکتر قدیر زاده، دکتر فرهودیان، دکتر صفاتیان، دکتر صرامی و شمار دیگری از روانپزشکان و درمانگران نام آشنای حوزه‌ی اعتیاد در آن حضور می یابند.

گفتنی است،امیرحسین مدرس اجرای برنامه  را بر عهده دارد و میان برنامه های مفصلی برای برنامه تدارک دیده شده است که از آن جمله می توان به بازخوانی پرونده های معتادان، شناخت عوارض مواد مخدر، نمایش مجازاتهای اجتماعی اعتیاد و … اشاره کرد.

انتهای پیام /اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x