تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

شبی در کهکشان در اِشل‌های جهانی بی‌همتاست

  • کد خبر : 51133
  • 23 مرداد 1393 - 9:49
شبی در کهکشان در اِشل‌های جهانی بی‌همتاست

نمایش ترکیبی “شبی در کهکشان” یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین نمایش‌های میدانی برگزار شده در تهران و اِشل‌های جهانی است.

 به گزارش حوزه تئاتر کمال مهر؛ «بهرام رادان» هنرپیشه سینما که به جمع مخاطبان صدهزارنفری نمایش ترکیبی «شبی در کهکشان ها» پیوسته و این نمایش ترکیبی را از نزدیک به نظاره نشسته بود، در رابطه با این نمایش گفت: برنامه پرعظمت و با شکوهی بود و علاوه بر جلوه های ویژه فوق العاده، روند کارگردانی خوبی داشت.

وی با بیان اینکه این سبک نمایش کار نوع و بدیعی بود، تصریح کرد: باید از این قبیل کارها بیشتر انجام شود. با اینکه بعضی از این داستان ها را بارها و بارها شنیده ایم اما تماشای آنها در یک بستر تازه با تکنیک های جدید می تواند خیلی جذاب و دلپذیر باشد.

این هنرپیشه سینما در رابطه با بخش های جذاب و تاثیر گذار «شبی در کهکشان ها» افزود: من بخش معاصر و دفاع مقدس را بیشتر دوست داشتم. به نظرم این بخش نقطه اوج شکوه و ابهت کار و از تاثیرگذاری فوق العاده ای برخوردار بود.

رادان با اشاره به سبک جدید نمایش در «شبی در کهکشان ها» گفت: این نوع نمایش را کم داشته ایم و فکر می کنم در دنیا هم گروه های کمی باشند که بتوانند چنین نمایشی را اکران کنند.

وی با تاکید بر ضرورت پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اظهار داشت: به نظرم استعدادهای ویژه ای در کشورمان در این نوع سبک نمایش وجود دارد و قطعا مردم هم در راستای اوقات فراغت شان از آن استقبال می‌کنند.

این هنرپیشه سینما با بیان اینکه ما هنوز در حوزه اوقات فراغت ضعف داریم عنوان کرد: چقدر خوب است که از قصه‌های ملی مذهبی خودمان برای پر کردن اوقات فراغت و تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطب بهره گیریم.

رادان با اشاره به اکران این نمایش عظیم از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیان کرد:  آنقدر بستر برای کار فرهنگی زیاد هست و میزان کار انجام نشده از کارهای صورت گرفته بیشتر است که هرچقدر از امثال چنین اقداماتی در کشور صورت پذیرد قطعا مثبت است و ما هر چقدر در بخش سرگرمی و اوقات فراغت کار کنیم، باز هم کم است.

وی با اشاره به این موضوع که چنین نمایش‌هایی نباید به شهر تهران محدود شود، اظهار داشت: این برنامه ها نه تنها در تهران بلکه در شهرستان ها نیز باید اجرا شود تا مردم از آن‌ها استفاده کنند.

این هنرپیشه سینما افزود: برای جذب مخاطب میلیونی برای این برنامه، می توان آن را در چند نقطه و موقعیت مختلف تهران اجرا کرد.

بهرام رادان با اشاره به نزدیکی ماه محرم افزود: به نظرم می توان بخش محرم و وقایع عاشورا را با توجه به نزدیکی این ماه به صورت مجزا  به نمایش در آورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر برنامه های اینچنینی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری در سایر نقاط تهران به اجرا درآید قطعا مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت چراکه مردم ما پیش زمینه مذهبی داشته و داستان های قرآنی را دوست دارند و حتما اکران آن موفقیت آمیز خواهد بود.

گفتنی است؛ نمایش ترکیبی “شبی در کهکشان” هر شب ساعت ۲۱ در بوستان ولایت به صحنه می‌رود.

انتهای پیام /اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x