تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

رئیس‌جمهور سابق بارها به ساحت مجلس توهین کرد و آقایان ککشان نگزید

  • کد خبر : 51055
  • 22 مرداد 1393 - 11:37
رئیس‌جمهور سابق بارها به ساحت مجلس توهین کرد و آقایان ککشان نگزید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موافق طرح و بیان انتقادات هستم، گفت:‌ رئیس‌جمهور سابق بارها به ساحت مجلس توهین کرد و آقایان ککشان هم نگزید

به گزارش کمال مهر، علیرضا محجوب در حاشیه نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ مرداد) مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس‌جمهور گفت: من موافق انتقاد هستم اما باید فضای انتقاد برای همگان فراهم شود.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم افزود: نمایندگان مجلس یادشان باشد رئیس‌جمهور سابق بارها به ساحت مجلس توهین کرد و آقایان ککشان هم نگزید.

وی با بیان اینکه هرکس باید ایده و نظرات خود را بیان کند، تصریح کرد: اگر مجلس بر اساس کاری که امروز کرده (اشاره به جلسه غیرعلنی) رفتار کند به اعتقاد من گام مثبتی است.

محجوب تصریح کرد: زمانی که رئیس‌جمهور قبلی ضبط ‌صوت و نوار در مجلس پخش کرد و ۱۷هزار میلیارد به کشور تحمیل کرد، کسی حرفی نزد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه نباید دایره انتقاد را محدود کرد، گفت: به طور مثال در طرح باروری که در جلسه قبلی مورد بررسی قرار گرفت این موضوع به تصویب رسید که رسانه‌ها پیرامون این موضوع تبلیغ نکرده و محدود شود که چنین چیزی در آستانه روز خبرنگار اقدام درستی نبود.

اظهارات روز گذشته دکتر روحانی در همایش سالانه سفرا و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور را روی لینک‌های متن و فیلم مشاهده کنید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x