تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مظلوم غزه در استان البرز

  • کد خبر : 51088
  • 22 مرداد 1393 - 15:05
راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مظلوم غزه در استان البرز

شورای هماهنگی تبلیغات ااسلامی استان البرز طی اطلاعیه ای از مردم همیشه در صحنه استان البرز خواست تا در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه پس از نماز جمعه این هفته در سراسر استان البرز حضور پرشوری داشته باشند.

به گزارش «کمال مهر»؛در این اطلاعیه آمده است؛

امروز نماد واقعی مظلومیت مسلمانان مردم فلسطین هستند، شهادت و رشادت با نام این ملت عجین  شده است و درسوی دیگر بی رحمی و ناجوانمردی خصلت ذاتی اسرائیل غارتگر بوده و هست !

رژیم منفور صهیونیستی یک بار دیگر با پشتیبانی استکبار و استعمار نوین غربی از زمین، هوا، دریا، حملات جنون آمیز قرون وسطایی و حتی بدتر از آن را نسبت به ملت تحت ستم فلسطین انجام داده است. اسرائیل با به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی دفاع غزه دوباره پرده از چهره ی ددمنش و شیطان گونه ی خود برداشته است.

این گستاخی های رژیم منحوس اسرائیل و هم پیمانانش قلب هر آزادی خواهی را با هر کیش و نژاد و آیینی به درد آورده که جامعه جهانی و انسان های نوع دوست باید سکوت خود را شکسته و در مقابل این همه هتاکی و نقض آشکار حقوق بشر قیام کنند و سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر باید در این خصوص موضع گیری کرده و آن را به شدت محکوم نمایند.

اکنون مردم بی پناه غزه بیش از هر زمان به کمک و یاری همه جانبه نیاز دارند چرا که رژیم صهیونیستی این بار توجه مردم جهان را به داعش آمریکایی و اسرائیلی در عراق و سوریه جلب کرده و با وحشیگری تمام به کشتار مردم مظلوم و مسلمان غزه می پردازد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ، ضمن حمایت و پشتیبانی از مردم ستمدیده ی فلسطین و نوار غزه و ابراز تنفر و خشم از جنایات ددمنشانه و کشتن کودکان معصوم توسط رژیم غاصب اسرائیل از آحاد امت اسلامی بویژه مردم بصیر و آگاه استان البرز دعوت می نماید تا با حضور پرشور در نماز جمعه برای حمایت از کودکان و مردم بی دفاع و مظلوم غزه ، با فریاد وخروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه و تجاوز، غریو برائت سر دهند.

 

وعده ما : راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مظلوم غزه

جمعه (۲۴/۰۵/۹۳) ـ بعد از نماز با فضیلت جمعه در سراسر استان البرز

 

” شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51088

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x