تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

درگیری خونین مامور فداکار پایتخت با قاچاقچی وحشی هروئین/یورش نوچه‌ها به بیمارستان برای فراری دادن سرکرده باند

  • کد خبر : 50903
  • 21 مرداد 1393 - 15:59
درگیری خونین مامور فداکار پایتخت با قاچاقچی وحشی هروئین/یورش نوچه‌ها به بیمارستان برای فراری دادن سرکرده باند

مامور فداکار نیروی انتظامی در یک درگیری تن به تن با یکی از قاچاقچیان وحشی پایتخت از ناحیه دست و صورت مجروح شد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر یازدهم مرداد ماه حدود ساعت ۲ بامداد ، عوامل گشت انتظامی کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی حین گشت زنی در اتوبان آزادگان، شهرک مرتضی گرد بودند که تعدادی از اهالی محل به واحد گشت مراجعه و اظهار داشتند که سرنشینان یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در حال فروش مواد مخدر هستند.

ماموران بلافاصله جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام که سرنشینان خودروی مذکور به محض مشاهده ماموران به داخل یک ساختمان نیمه کاره که بعدا مشخص شد پاتوق افراد معتاد و توزیع کنندگان مواد مخدر است، متواری شدند.

به دنبال این موضوع عوامل واحد گشت خودرویی پلیس ضمن رعایت قانون، به داخل ساختمان نیمه کاره رفته و فردی را که در سرویس بهداشتی ساختمان پنهان شده بود را دستگیر و مشاهده کردند سوئیچ خودروی حامل مواد مخدر در دست وی است.

ماموران با گرفتن سوئیچ و بازرسی خودرو موفق به کشف حدود ۵ گرم هروئین شدند.

در ادامه ماموران سرگرم بازرسی دقیق تر خودرو جهت کشف مواد بودند که متهم با زدن ضربه ای به مامور انتظامی اقدام به فرار کرد که با فرار وی عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

در همین حین ماموران چندین بار فرمان ایست دادند که متهم با بی توجهی به فرار خود ادامه می داد تا اینکه ماموران به ناچار اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند که مجددا متهم توجهی نکرد، سرانجام متهم درشت هیکل در محاصره پلیس به دام افتاد.

این قاچاقچی وحشی به محض اینکه خود را در محاصره پلیس اسیر دید به سمت یکی از ماموران حمله ور شد و قصد خلع سلاح مامور را داشت که پس از دقایقی درگیری با اصابت سه گلوله به دو پایش زمینگیر شد.

گفتنی است مامور فداکار کلانتری که در این نزاع تن به تن از ناحیه دست و صورت مجروح شده بود بلافاصله به همراه قاچاقچی تیر خورده توسط اورژانس به بیمارستان فیاض بخش منتقل شد.

در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضایی دستور ورود به مخفیگاه متهم را گرفتند که در بدو ورود مشاهده کردند دو مرد جوان در حال بسته بندی مواد مخدر هستند که از ترس ماموران مواد را رها کرده و متواری شدند.

در بازرسی از محل مقدار ۱۴۵ گرم هروئین و مقداری شیشه کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و به همراه مواد مخدر کشف شده به کلانتری منتقل شد.

سرگرد محمد حسین هاشمی رئیس کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگارن، گفت: تعدادی از همدستان متهم مذکور که در بیمارستان بستری شده بود روز گذشته با یک دستگاه خودرو پژو به بیمارستان فیاض بخش مراجعه و قصد متواری دادن همدست خود را داشتند که با حضور عوامل کمکی موفق به انجام این کار نشدند.

گفتنی است ، تلاش پلیس برای دستگیری همدستان این قاچاقچی هروئین در پایتخت ادامه دارد. متهم نیز به بیمارستان نیروی انتظامی منتقل شد و در آنجا تحت نظر قرار دارد .

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x