تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

فراخوان “آقای بازیگر” برای تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران

  • کد خبر : 50564
  • 20 مرداد 1393 - 10:10
فراخوان “آقای بازیگر” برای تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران

عزت الله انتظامی با انتشار فراخوانی مردم را برای اعتراض نسبت به جنایات اسرائیل نسبت به مردم غزه با تجمع در مقابل درب دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران دعوت کرد.

به گزارش کمال مهر عزت الله انتظامی با انتشار فراخوانی مردم را برای اعتراض نسبت به جنایات اسرائیل نسبت به مردم غزه با تجمع در مقابل درب دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران دعوت کرد. در این فراخوان آمده است:
«نزدیک به یک ماه است که از این همه نسل کشی در غزه خواب و خوراک ندارم؛ بی تابم، آرام و قرار ندارم. نمیدانم وجدان بیداری هست که این همه کودک مجروح و آواره را ببیند و باز هم سر آرام بر بالین بگذارد. به همین دلیل تصمیم گرفتم ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۰ مرداد به دفتر نمایندگی سازمان ملل در دروس بروم و به این جنایات اعتراض کنم. از همه عزیزانی که دلشان برای بشریت می تپد و از این نسل کشی در غزه به ستوه آمده اند تقاضا میکنم در این حرکت انسان دوستانه به من بپیوندند و با من در محکومیت جنایات صهیونیستها همراه شوند. من صبح دوشنبه ساعت ۱۰ صبح به اتفاق همه افراد خانواده ام، مجید فرزند ارشدم، همسرش آذر و دو نوه ام سروش و گلنوش و تنها نتیجه ام پندار ۶ ساله در محل حاضر خواهیم بود تا با هم فریاد اعتراض سر دهیم.»
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x