تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

صادقی با شکست حریف آمریکایی طلایی شد/خانجانی و مظفری به مدال برنز رسیدند

  • کد خبر : 50422
  • 19 مرداد 1393 - 0:31
صادقی با شکست حریف آمریکایی طلایی شد/خانجانی و مظفری به مدال برنز رسیدند

ایمان صادقی به مدال طلای وزن ۶۰ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در کرواسی دست یافت.

 

 

به گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر، در وزن ۶۰ کیلوگرم ایمان صادقی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد لیم مون هیوک از کره جنوبی گذشت وی در دور دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از چین را شکست داد وی در دور سوم با نتیجه ۹ – صفر از سد ایوان بیلیچوک از اوکراین گذشت. صادقی در مرحله نیمه نهایی مقابل حاجی مراد رشید اف از روسیه با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری دست یافت و به دیدار پایانی راه یافت وی در این دیدار نهایی جوزف مک کینا از آمریکا را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

 

در وزن ۵۰ کیلوگرم صابر خانجانی در دور نخست با نتیجه ۱۴ – ۶ میخیتار گریگوریان از ارمنستان را شکست داد وی در در دوم نیز با ضربه فنی (۸ – صفر) از سد عارف حسین اف از آذربایجان گذشت. خانجانی در دور سوم با نتیجه ۱۳- صفر مغلوب محمود جان شاوکاتوف از ازبکستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر ازبک در دیدار فینال خانجانی به گروه شانس مجدد راه یافت. وی در این گروه با نتیجه ۱۲ بر ۲ ژیرالبک عبدالکریم از قرقیزستان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار جباری مودی از آمریکا را ۱۰ بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

 

در وزن ۷۴ کیلوگرم رضا مظفری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر لی زوشن از چین را شکست داد وی در دور سوم نیز در یک مبارزه زیبا و دیدنی با نتیجه ۱۲- بر ۲ از سد عمرشکیب نجم الدین اف از روسیه گذشت. حریف وی در دور چهارم هنری سیلینیوس از فنلاند را ۱۱- صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷- ۸ مغلوب محمد حاجی موخوتوف از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار آندری کاپاچ از بلاروس را ۱۳ – ۳ مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

 

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50422

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x