تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

حماقت صهیونیست‌ها ادامه یابد سلاح‌های پیشرفته‌تری رونمایی می‌کنیم/در تمام سرزمین‌های اشغالی نفوذ داریم

  • کد خبر : 50252
  • 17 مرداد 1393 - 11:34
حماقت صهیونیست‌ها ادامه یابد سلاح‌های پیشرفته‌تری رونمایی می‌کنیم/در تمام سرزمین‌های اشغالی نفوذ داریم

“پیامدهای ۳۰ روز جنگ علیه مردم بی‌دفاع غزه” شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار سیاست خارجی کمال مهر، “پیامدهای ۳۰ روز جنگ علیه مردم بی‌دفاع غزه” شب گذشته (۱۵ مرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی  بر اینکه  در این ۳۰ روز بر مقاومت چه گذشت که سبب ناکامی رژیم صهیونیستی شد گفت: مقاومت در ۳۰ به اشغالگران داد که خود آنها اعتراف به شکست کردند به گونه‌ای که جنگ با اشغالگران تا برآورده شدن همه خواسته‌های ما ادامه می‌یابد.

* صهیونیست‌ها باید از نو حساب‌وکتابشان را بازخوانی کنند

وی با بیان اینکه سلاح رزمندگان مقاومت فلسطین سلاح ایمان است گفت:‌ کمک‌های جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان به مقاومت فلسطین در تاریخ خواهد درخشید.

ابومجاهد با تاکید بر اینکه ‌اگر شرایط و درخواست‌های ما اجرا نشود آتش بسی در کار نیست ادامه داد: مقاومت توانست به رژیم صهیونیستی ضربه سنگینی بزند به طوری که باید آنها از نو به بازخوانی حساب و کتاب‌های خود بپردازند.

سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مقاومت هم چنان از قدرت موشکی برخوردار خواهد بود خاطرنشان کرد: ما معادلات را در نبرد با اشغالگران برعکس و آنها را فرسوده کردیم.

ابومجاهد با بیان اینکه اسراییلی‌ها به هیچ آتش بسی پایبند نیستند ادامه داد:‌ در هر لحظه که بخواهیم می‌توانیم در سرزمین‌های اشغالی عملیات انجام دهیم و اسارت نظامی صهیونیستی قدرت رزمی مقاومت فلسطین را نشان می‌دهد.

* در تمام سرزمین‌های اشغالی نفوذ داریم

وی با بیان اینکه تونل‌ها سلاح کارآمد مقاومت است گفت: ما به همه جای سرزمین‌های اشغالی می‌توانیم نفوذ کنیم و به دست بهترین برادران خود در این زمینه آموزش دیده‌ایم.

ابومجاهد با اشاره به اینکه موشک‌های مقاومت تمام معادلات موجود را برهم زده است افزود: ما سلاح‌های بسیاری داریم که نخستین آن اراده و ایمان به خدا  است.

*در صورت حماقت صهیونیست‌ها سلاح‌های جدید رونمایی می‌کنیم 

سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها نتوانستند به اهداف خود در این جنگ برسند اظهار داشت: اگر حماقت‌های صهیونیست‌ها ادامه یابد سلاح‌های پیشرفته‌ای را رونمایی می‌کنیم.

ابومجاهد افزود: ‌این جنگ فناوری است و ما توانستیم با امکانات محدود پهپادی را بسازیم که از رادارهای پیشرفته صهیونیست‌ها عبور کرد.

وی با بیان اینکه تمام زیر ساخت‌ها در غزه سالم است گفت: صهیونیست‌ها بدانند ما ابتکار عمل بسیاری داریم و دیگر اشغالگری را تحمل نمی‌کنیم.

* گنبد آهنین نمی‌تواند جلوی موشک‌های مقاومت را بگیرد

سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین با بیان اینکه نتانیاهو هدف از حمله را زیر تجاوز به زیر ساخت‌ها دانسته بود گفت: در یک مانور یک دقیقه‌ای ۴۰ موشک را به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردیم.

ابومجاهد با اشاره به اینکه مقاومت پاسخ محکمی به اسراییل داده است افزود:‌ گنبد به اصطلاح آهنین نمی‌تواند جلوی موشک‌های مقاومت را بگیرد.

سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه رزمندگان مقاومت در میدان عمل به خوبی آموزش دیده هستند گفت: رزمندگان مقاومت از روحیه، قدرت بدنی و تاکتیک بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان مقاومت به خوبی می‌دانند که با صهیونیست‌ها چگونه رفتار کنند اظهار داشت: رزمندگان مقاومت قدرت نظامی خود را به خوبی اثبات کرده‌اند.

* رزمندگان مقاومت با غواصی از مرز‌های اشغالی عبور می‌کنند

ابومجاهد با بیان اینکه، قدرت مقاومت بسیارافزایش یافته است ادامه داد: رزمندگان مقاومت  از ۷ کیلومتری دریا با غواصی عبور می‌کنند تا از مرزهای اشغالی عبور کنند.

وی با اشاره به اینکه، مبتکران فلسطینی تکنولوژی میلیاردی آنها را شکست داد افزود: مقاومت فلسطین از سلاح‌های زیادی برخوردار است.

* پهپادهای مقاومت در تاریخ  درج خواهد شد

ابومجاهد با بیان اینکه، ما با همه امکانات محدود خود توانستیم پهپاد بسازیم ادامه داد: برای اختراع اول اراده نیاز است بنابراین پهپادهای مقاومت در تاریخ  درج خواهد شد.

سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه، مقاومت فلسطین ابتکارهای زیادی را در دست دارد گفت: سلاح مقاومت قابل چانه‌زنی نیست و این سلاح ما است که از عزت و کرامت فلسطین حفاظت می‌کند.

وی گفت:‌ آنها که می‌خواهند سلاح مقاومت را در بازی‌های سیاسی بگیرند بدانند صهیونیست‌ها درجنگ نتوانستند ما را خلع سلاح کنند پس با چه وسیله‌ای می‌خواهند مقاومت را خلع سلاح کنند.

* تا آخرین قطره خون سلاحمان را زمین نمی‌گذاریم

ابومجاهد افزود:‌ سلاح‌مان را زمین نمی‌گذاریم و تا آخرین قطره خون می‌جنگیم.

سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین با بیان اینکه همه مناطق سرزمین‌های اشغالی در تیررس موشک‌های مقاومت است گفت: اگر تجاوز ادامه یابد همه جهان خواهد دید که با این رژیم اشغالگر چه خواهیم کرد.

* گنبد آهنی نتوانست جلوی موشک‌های مقاومت را بگیرد

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا گنبدآهنی نتوانست از صهیونیست‌ها دفاع کند ادامه داد: گنبد آهنی گنبدی کاغذی است که نتوانست جلوی موشک‌های مقاومت از خود دفاع کند.

سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین با بیان اینکه، روزانه ۳۰ میلیون دلار هزینه گنبد آهنی است گفت: اقدامات مقاومت سبب شکست مفتضحانه این رژیم جعلی شد.

ابومجاهد با اشاره به اینکه، مردم باید سرنوشت خود را تعیین کنند افزود: سلاح مقاومت روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: اگر سانسور خبری نبود جهانیان متوجه می‌شدند که مقاومت چه جاهایی را مورد هدف قرار داده است.

سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه تعداد از افسران صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند ادامه داد: تعداد نظامیان صهیونیستی که به هلاک رسیده‌اند بسیار بیشتر از آن چیزی است که صهیونیست‌ها اعلام می‌کنند و حدود ۳۰۰ کشته است.

وی با اشاره به اینکه، آمار صهیونیست‌ها ۶۴ کشته است اما طبق آمارهای ما بیش از ۲۰۰-۳۰۰ نفر از صهیونیست‌ها کشته شده‌اند.

* ایران به صراحت از حزب الله و مقاومت پشتیبانی و حمایت می‌کند

سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین با بیان اینکه رسانه‌های عربی به شهدای ما لقب کشته شدگان را می‌دادند اظهار داشت: ایران به صراحت از حزب الله و مقاومت پشتیبانی و حمایت می‌کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری پیرامون رابطه گروه‌های مقاومت گفت: برای اولین بار شاهد یکپارچگی گروه‌های مقاومت هستیم.

وی با اشاره اینکه، رزمندگان مقاومت جان فشانی کرده‌اند ادامه داد: همه برگزینه مقاومت ایمان دارند زیرا مقاومت تنها گزینه‌های است که می‌تواند حقوق از دست رفته ملت فلسطین را بازگرداند.

وی با بیان اینکه خواسته‌های ما به حق است گفت: ما همه امیدمان به خدا است.

* مقاومت پیام سردار سلیمانی را دریافت کرده است

ابومجاهد با بیان اینکه مقاومت پیام سردار سلیمانی را دریافت کرده است ادامه داد: سلاح مقاومت قابل چانه‌زنی نیست به طوری که آنها نتوانستند دراوضاع میدانی ما را خلع سلاح کنند.

وی با اشاره به اینکه به آنها اجازه نخواهیم داد تا وارد فلسطین شوند اظهار داشت: جهانیان خواهند دید که با این دشمن اشغالگر چه خواهیم کرد.

ابومجاهد افزود: کسانی که می‌خواستند در منطقه ایران هراسی راه بیندازند حتی یک قرص سردرد به مردم مظلوم فلسطین کمک نکردند اما جمهوری اسلامی ایران کمک‌های فراوانی به مردم فلسطین کرد.

وی گفت:‌ در حالی‌که برخی در پی بازی سیاسی هستند هم‌پیمانان مقاومت که مهمترین آن جمهوری اسلامی ایران است هرگز برای بازی سیاسی به مردم فلسطین کمک نکردند و فقط کمک به مظلوم و ارزش‌های انسانی در نظرشان بوده است.

ابومجاهد افزود: تکفیری‌ها که در سرزمین‌های اسلامی که خون شیعه و سنی را بر زمین می‌ریزند بهترین سرباز صهیونیست‌ها برای ادامه جنایات آنها هستند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x