تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

تودهنی رئیس‌جمهوربه تحلیل‌گران کاخ سفید

  • کد خبر : 50140
  • 16 مرداد 1393 - 11:49
تودهنی رئیس‌جمهوربه تحلیل‌گران کاخ سفید

اظهارات دیروز رئیس‌جمهور در جمع مردم شهرکرد پاسخی صریح به محافل آمریکایی بود که ضمن عملیات روانی گسترده ادعا می‌کنند سرنوشت روحانی به موفقیت یا شکست مذاکرات هسته‌ای گره خورده است!

 

به گزارش کمال مهرروزنامه کیهان در بخش اخبار ویژه امروز(پنج شنبه ۱۶ مرداد) خود نوشت: اظهارات دیروز رئیس‌جمهور در جمع مردم شهرکرد پاسخی صریح به محافل آمریکایی بود که ضمن عملیات روانی گسترده ادعا می‌کنند سرنوشت روحانی به موفقیت یا شکست مذاکرات هسته‌ای گره خورده است!

دکتر روحانی دیروز تصریح کرد: منطق ما نرمش قهرمانانه است همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اما نرمش ذلیلانه و تسلیم در برابر قدرت‌های بزرگ ممنوع است.

اخیرا اندیشکده بروکینگز در ادامه عملیات روانی محافل آمریکا مدعی شده بود درخشش و افول ریاست‌جمهوری حسن روحانی در گرو مساله هسته‌ای است و با «مرگ امید دستیابی به توافق»، دیگر جای هیچ گونه امیدی به پیشبرد دستور کار جامع وی باقی نمی‌ماند.
سوزان مالونی نویسنده این تحلیل می‌افزاید: روحانی می‌تواند در مباهات خود، به چندین دستاورد مهم از جمله گفت‌وگوی دو جانبه مستقیم و غیرمنتظره با همتای آمریکایی‌‌اش و امضای توافقنامه موقت هسته‌ای استناد کند. با این حال معلوم نیست روحانی به آن اندازه که در مبارزات انتخاباتی موفق شد، بتواند در پیشبرد دستور کار جاه‌طلبانه‌اش موفق شود.
وی سرانجام دلخوری اصلی آمریکایی‌ها را با این جمله بروز می‌دهد که «روحانی کمتر از آنی است که به او درباره تغییر در داخل ایران امید می‌رفت و او به جای این تغییر، ابزاری برای اعاده توازن نظام است».

انتهای پیام / 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x