تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

آموزش گنج‌یابی در جنگل‌های شمال!/ تحقق جرم در دانشگاه ایرانیان قطعی است/ اجاره‌بهای منزل کی‌روش چقدر است؟

  • کد خبر : 49850
  • 14 مرداد 1393 - 8:08
آموزش گنج‌یابی در جنگل‌های شمال!/ تحقق جرم در دانشگاه ایرانیان قطعی است/ اجاره‌بهای منزل کی‌روش چقدر است؟

چه کسی در بوستان مادر برج‌سازی می‌کند؟، بزرگ‌ترین مشتری مواد غذایی صادراتی ایران کیست؟، و … از جمله اخبار جذاب بسته خبری ۱۳ مرداد هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی کمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

کشتار کودکانی که در صف شکلات بودند 
به گزارش فارس، روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی از رفح، تصریح کرده است که حمله به مدرسه سازمان ملل در غزه توسط اسرائیل در شرایطی صورت گرفت که کودکان در این مدرسه برای دریافت شکلات صف کشیده بودند. بان کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل، این حمله را که در آن ۱۰ نفر کشته و حدود ۳۰ نفر مجروح شدند، جنایتکارانه توصیف کرد.

تحقق جرم در دانشگاه ایرانیان قطعی است 
“محمدعلی اسفنانی” یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه تحقق جرم در دانشگاه ایرانیان قطعی است، اظهار داشت: برگردان پول برداشت شده فقط می‌تواند موجب تخفیف برای آنها باشد، زمانی که یک عمل مجرمانه یا خلاف قانون صورت می‌گیرد به صرف انجام آن، نقض قانون صورت گرفته و اینکه بعد از آن آثارش به چه نحوی برطرف شود موجب برداشته شدن وصف مجرمانه از آن عمل نیست.

وی ادامه داد: لذا به دلیل اینکه پولی بدون اجازه قانون و خلاف آن برداشت شده این تحقق جرم قطعی است و برگرداندن مبلغ تخصیص یافته فقط می‌تواند از موجبات تخفیف باشد همانند فردی که مرتکب جرمی شود و بعد از شاکی رضایت می‌گیرد.

تجمع کودکان در اعتراض به کشتار کودکان غزه 
جمعی از کودکان در حمایت از کودکان غزه و اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه مقابل دفتر یونیسف در تهران تجمع کردند.

شهید بابایی به روایت مقام معظم رهبری
چند روز قبل خانواده شهید بابایی این جا آمده بودند؛ این خاطره یادم آمد و برای آنها گفتم. سال ۶۱ شهید بابایی را گذاشتیم فرمانده پایگاه هشتم شکاری اصفهان. درجه این جوان حزب‌اللّهی سرگردی بود، که او را به سرهنگ تمامی ارتقاء دادیم. آن وقت آخرین درجه ما سرهنگ تمامی بود. مرحوم بابایی سرش را می‌تراشید و ریش می‌گذاشت. بنا بود او این پایگاه را اداره کند. کار سختی بود. دل همه می‌لرزید؛ دل خود من هم که اصرار داشتم، می‌لرزید، که آیا می‌تواند؟ اما توانست. وقتی بنی صدر فرمانده بود، کار مشکل تر بود. افرادی بودند که دل صافی نداشتند و ناسازگاری و اذیت می‌کردند؛ حرف می‌زدند، اما کار نمی‌کردند؛ اما او توانست همان‌ها را هم جذب کند. خودش پیش من آمد و نمونه‌ایی از این قضایا را نقل کرد.

به گزارش ایرنا، خلبانی بود که رفت در بمباران مراکز بغداد شرکت کرد، بعد هم شهید شد. او جزو همان خلبان‌هایی بود که از اول با نظام ناسازگاری داشت. شهید عباس بابایی با او گرم گرفت و محبت کرد؛ حتی یک شب او را با خود به مراسم دعای کمیل برده بود؛ با این که نسبت به خودش ارشد هم بود. شهید بابایی تازه سرهنگ شده بود، اما او سرهنگ تمامِ چند ساله بود؛ سن و سابقه خدمتش هم بیشتر بود. در میان نظامی‌ها این چیزها خیلی مهم است. یک روز ارشدیت تأثیر دارد؛ اما او قلباً و روحاً تسلیم بابایی شده بود. شهید بابایی می‌گفت دیدم در دعای کمیل شانه‌هایش از گریه می‌لرزد و اشک می‌ریزد. بعد رو کرد به من و گفت: عباس! دعا کن من شهید بشوم! این را بابایی پس از شهادت آن خلبان به من گفت و گریه کرد. (بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسؤولان عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی ۲۳/۱۰/۱۳۸۳)

اجاره‌بهای منزل کی‌روش چقدر است؟
“امیرحسین حسینی” مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفتگو با ایسنا، گفت: به تازگی از طریق برخی رسانه‌ها اعلام شد که اجاره‌بهای منزل کارلوس کی‌روش سالیانه حدود ۸۰۰ میلیون تومان است در حالی که این رقم به هیچ‌وجه صحت ندارد. کرایه منزل کی‌روش در سه سال و نیم اخیر که او در ایران بود متغیر بوده و در بیشترین حالت ماهیانه ۶ میلیون تومان و در سال حدود ۷۲ میلیون تومان بوده است اما این رسانه‌ها رقم ۱۰ برابری را برای این مورد اعلام کرده‌اند. بار دیگر تأکید می‌کنم که اخبار منتشر شده درباره اجاره‌بهای منزل کی‌روش صحت ندارد و مدارک مربوط به این مسأله در فدراسیون موجود است.

پسری که موشک اسرائیل حریفش نشد 

شهریه ۵۵ میلیون تومانی یک دانشگاه
بازار خبر نوشت: دانشگاه تربیت مدرس برای دانشجویان ورودی ۹۲ و ۹۳ خود در دوره‌های دکتری نوبت دوم شهریه زیر را مصوب کرده است.

 

گزارشی از مراسم افطاری اوباما/ شکم، غذا و دیگر هیچ!

فارس در ملبی طنز نوشت: مثل سنوات گذشته برادر “باراک اوباما” سفره افطاری انداختند و بخشی از مسلمانان آمریکا را بر سر خوان خود میهمان کردند. احتمالاً در حاشیه این افطاری گعده دوستانه‌ای هم تشکیل شده است که متن زیر گزارشی است از آنچه در آن جمع دوستانه گذشته است:

نماینده قطر: جزاک %

لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=49850
  • ارسال توسط :
  • 25 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آموزش گنج‌یابی در جنگل‌های شمال!/ تحقق جرم در دانشگاه ایرانیان قطعی است/ اجاره‌بهای منزل کی‌روش چقدر است؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.