تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

قتل دو مرد با شلیک دو دوست خلافکار/ دستگیری قاتلان حین دستبرد به خانه مسکونی

  • کد خبر : 49621
  • 12 مرداد 1393 - 15:02
قتل دو مرد با شلیک دو دوست خلافکار/ دستگیری قاتلان حین دستبرد به خانه مسکونی

دو دوست خلافکار که در پی تیراندازی‌های خود منجر به قتل دو مرد شده بودند، در حین سرقت دستگیر شدند.


به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، در اوایل تیر ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره جرم خشن شامل یک مورد تیراندازی به سمت تلمبه کشاورزی فردی به نام “ناصر” توسط دو نفر موتور سوار ناشناس که منجر به قتل دو نفر به هویت “احمد” و “محسن” در شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر اطلاع حاصل شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری متهمان را در دستورکار خودر قرار داده و با هماهنگی دستگاه قضایی آخرین وضعیت افراد شرور و سابقه دار مورد بررسی قرار گرفت و پس از ۲۸ روز فعالیت فشرده هویت عاملان قتل و تیراندازی مشخص می شود.

پس از محرز شدن هویت عاملان جرائم خشن در تنگستان استان بوشهر ماموران طی یکسری اقدامات پلیسی متوجه شدند که این افراد قصد دستبرد از خانه ای را در این شهرستان دارند.

ماموران سریعا جهت دستگیری متهمان با هماهنگی مقام قضایی به سمت منزل مورد نظر حرکت کرده و پس از استقرار در محل در یک عملیات منسجم دو قاتل را به همراه یک نفر سارق حین دستبرد به خانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال می دهند.

متهمان پس از حضور در پلیس آگاهی در حضور نماینده دادستان شهرستان تنگستان به جرائم خشن خود اعتراف می کنند و در نهایت با دستور مقام قضایی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار می گیرند.

گفتنی است، یکی از افراد شرور دستگیر شده متهم به قتل، دارای ۱۳ فقره سابقه کیفری (جرائم توزیع مواد مخدر و سرقت) و فرد دیگر متهم به قتل ۲ فقره سابقه کیفری(ایراد ضرب و جرح) بوده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=49621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x